Hallo,
Na een leuk school dagje en veel lol dacht ik een mooi weekendje te kunnen beginnen wel met een avondje bankhangen maar achjaa, met je hele familie is het tog altijd even leuk!
Tot ik las op twitter, dat mijn vriendinnen uitgingen en mij weer niet hadden gevraagt
Ik even in shock omdat ik hun wel vraag en mij niet vragen dat blijft tog altijd niet zo leuk tenminste ik vind het niet zo leuk
Nu ik er over nagedacht heb en steun van mijn lieve zus ben ik van plan om de knop hellemaal om te draaien want o dit is al zo vaak gebeurt en ik was er beetje klaar mee, ik dus snel naar mijn vriendin fietsen en alle moet bij elkaar verzameld om te zeggen ‘‘ik had eigenlijk ook wel zin om mee te gaan’’ was hellaas mijn vriendin niet thuis maar vanavond ga ik het wel regelen dat ik inder geval mee ga. Ik had ook kunnen zeggen ‘’ Ik vraag jullie zo vaak en jullie vragen mij niet’’ maar dat zal me hele avond dan wel verpesten. Ik ga zoals ik zei al hellemaal anders aanpakken, want ik leid een beetje onder een saaaaai leven… Ik ga dus vaker voor mezelf opkomen, niet verlegen zijn maar gewoon een keertje een moed nemen om alles te vragen, en voor mijn eigen mening ga ik opkomen. Niet dat jullie veel aan dit bericht hebben, maar ik heb mijn hartje wel even gelucht. xo’’
Wat een stomme vriendinnen zeg. Daar zou ik niet mee uit willen gaan…
Maar goed van je dat je er achteraan gaat. Ik zou als ik jou was wel vragen waarom ze jou niet meevragen.
Er is een algemeen topic waar je je hart kan luchten, daar wordt er denk ik meer gereageerd!.
Daarbij vind ik het echt heel triest van die meiden, ik wil ze nieteens vriendinnen noemen.
Hartstikke goed dat je voor jezelf opkomt
Ik zou ze gewoon laten zitten, en opzoek gaan naar andere vriendinnen.
[size=2]Maar even terug naar jou: Heel rot voor jou, zijn het je beste vriendinnen? Want als dat is zijn ze je niet waard.
heee! bedankt voor jullie reactie’s! Ja het waren mijn beste vriendinnen wel maar ik heb er alleen niet bijverteld dat ik op een andere school zit en hun ook op een andere school zit, we zijn dus ook wel minder aan elkaar gehecht als eerst. tenminste hun vragen me nooit want hun gaan met hun andere vriendinnen, dat is nu al een tijdje zo maar ik heb nu ook weer wat andere vriendinnen dus ik weet het ook niet misschien komt het ook wel door mij. Omdat hun dingen met elkaar doen en toen ben ik gaan denken ik ga ook gewoon dingen met hun doen want zo wou ik het niet langer
ps: ze hebben me natuurlijk wel gevraagt voor hun verjaardag
Pff, wat een kutvriendinnen, ik zou niet eens met ze uitwillen :’)
Als ik jou was zou ik inderdaad gewoon met je vriendinnen van je eigen school optrekken, daar kun je sowieso een veel hechtere band mee krijgen. Daar bedoel ik niet mee dat je met je vriendinnen van die andere school helemaal niet meer mag optrekken, maar waarschijnlijk groeien jullie ooit eens uit elkaar. Dus ik zou zeggen: richt je meer op de vriendinnen van je eigen school. Leuke dingen met hun doen is misschien wel veel leuker, en je weet tenminste zeker dat het ‘echte’ vriendinnen zijn!
Succes met alles verder!
bedankt! Ja we groeien echt uit elkaar, maar ik ben altijd wel een beetje jaloers als ik zie dat ze gaan afspreken, en uitgaan waar ik niet meegaan Ik ga denk ik sowieso meer om met mijn vriendinnen van school, want daar zitten 2 meisjes van het dorp bij ons bij en een uit een ander dorp
en daar spreken we nu ook best vaak mee af naar de bios, het probleem is wel dat hun nog niet uitmoeten hellaas! hah, maar je kunt niet alles hebben tog ?
Whaa ik heb hetzelfde.
Ik heb echt een kloteweek, en heb echt heel hard afleiding nodig.
Mijn vriendinnen zeggen steeds dat ze het zo druk hebben voor school, dus ik ga ze niet steeds lastig vallen met de vraag of ze iets met me willen doen. Hoor ik vandaag dat ze deze week meerdere keren met elkaar hebben afgesproken :bored:
Nou lekker dan, heb ik me al die avonden kut en alleen gevoeld terwijl ik ook met hun een gezellig avondje had kunnen hebben, áls ze me uit hadden genodigd.
Goed van je dat je er nu iets aan gaat doen!
aah zelfde probleem dus balen, als ik het zo van iemand anders hoor moet ik ook zeggen dat je dan echt kut vriendinnen hebt zelfde als mij dus! sterkte!
-