dit mag gesloten worden !

Dit topic mag gesloten worden door een mod :slightly_smiling_face:

Wat vervelend! Kun je die meisjes niet uit de weg gaan, of zitten ze bij je op school?
Maar inderdaad ze hebben eigenlijk geen reden om je aan te staren of om je te giechelen. Ik denk dat je hun gewoon moet negeren[size=2]Ze willen gewoon een reactie bij je uitlokken, en je moet laten zien dat hun dat niet gaat lukken.

Succes ermee!

Die jongen was jouw vriendje en hij vond jou leuk om hoe jij bent :slightly_smiling_face:. Die stomme bitches van een ‘vriendinnen’ van hem waren waarschijnlijk gewoon stikjaloers. Ze voelen zichzelf beter door jou slechter te laten voelen. Laat je daar niet van omlaag brengen! Het is natuurlijk veel makkelijker dan gezegd. Maar geloof me, niemand houdt echt van zulke mensen. Je lijkt me echt een heel leuk en lief meisje. Jij bent zoals je bent, en denk er maar aan dat over een paar jaar iedereen dat andere meisje zo heeft afgestoten om hoe ze is, dat zij zelf in een hoekje zit en zich slecht voelt en spijt heeft van alles wat ze heeft gedaan. Zelf zou ik haar echt uitlachen om haar gedrag. Denk gewoon dat jij op een veel hoger niveau zit wat sociaal gedrag betreft.

Dankjewel voor jullie lieve reacties (: ik probeer me er inderdaad over te zetten, maar het lukt mij niet…

Maar zoiets heeft ook tijd nodig hè, vergeet dat niet! :slightly_smiling_face: Het is logisch dat je je er rot door voelt, maar zoals al is gezegd, gewoon negeren. Dat zal na een tijdje steeds beter gaan en uiteindelijk zal je er vast geen aandacht meer aan besteden.

Het is al heel lang bezig… Ik geef het geen aandacht, ik laat ook niet aan hun zien dat het mij raakt maar het houdt niet op ik blijf mij slecht voelen.

^ Blijf positief denken! Het is echt niet fijn als je je heel onzeker voelt door een groepje meisjes/een meisje. Laat je niet kennen. Waarover zouden ze moeten giechelen? Als ze het uitzicht niet zo mooi vinden, waarom kijken ze dan niet een andere kant op? Ze willen je alleen onzeker maken, door naar je te kijken en te giechelen terwijl er niets met je mis is. Ze zijn gewoon jaloers en proberen daardoor iets te verzinnen zodat jij je onzeker voelt.