dit kapsel kan gewoon echt niet

Hey, mensjes, ik ben totaal niet tevreden over mijn kapsel en ik heb echt een nieuwe nodig aangezien ik mijn hele leven al de zelfde heb.

http://i40.tinypic.com/a1jtw5.jpg

voilà , dun haar en een rechte pony mijn haar is nu ong 7 cm onder mijn bh bandje, dat is al een stuk korter dan vorig jaar want toen was het echt over mijn kont.

maar ik wil iets nieuws, ik wil niet mijn haar totaal uit mijn gezicht als je snapt wat ik bedoel want ik heb een hoog voorhoofd,

hebben jullie enig idee, vertel het me dan of post foto’s van wat je denkt dat mij leuk zal staan xxx

Een schuine pony lijkt me wel leuk!

ik vind je haar leuk!

maar k snap wel dat je iets anders wilt als je dit al zo lang hebt…

misschien is verven ook leuk?

Knip het wat korter, zodat het net over je schouders valt?:slightly_smiling_face:

hihi ik dacht ook aan een schuine pony en laagjes :stuck_out_tongue:

Is je haar ook er stijl of niet? Want ik had ook heel erg dun haar en toen heb ik het helemaal kort laten knippen. Het geeft meteen een heel ander gezicht en heb heel veel complimenten gekregen. Ook oogt mijn haar veel voller.

Als je wilt weten hoe het was en hoe het is, moet je het maar even zeggen.
Ik had wel een slag in mijn haar.

doe hetzelfde als Quinn in Glee!! volgens mij zou dat echt suuuper leuk zijn! (en dan bedoel ik niet het roze hea? xD)

in de hitkrnt van deze week staat trouwens hoe dat haar moet

schuine pony en wat korter!

Of een lange bob? Staat volgens mij ook heel leuk bij jou.

Wow, dit staat jou echt leuk hoor!
Maar als je wil veranderen, een schuine pony en eventueel los laten hangen.

mooi meisje ben je…

maar een schuin pony misschien?

misschien kun je het in lagen knippen?

http://4.bp.blogspot.com/-pqC38usIhkc/TWTcVdVgu1I/AAAAAAAAABM/ABXdyPQELas/s1600/miu1.jpg

Haha, ik heb Hetzelfde kapsel als jij. Maar mijn haar is langer. ook dun, superstijl, rechte ponnie, blond. mn vader liep net langs toen ik dit topic opende en zei: “goh ben jij dat?” haha.

Schuine ponnie kan ook leuk zijn. Anders kun je je ponnie ook eens naar achter doen met een speltje? Anders kan het ook leuk zijn om je haar tot je schouders te doen? (bobline ofso?)

je kunt ook eens kijken in boeken bij de kapper, of advies vragen aan de kapper. (of gewoon tegen de kapper zeggen: ‘Leef je uit! verras me met een nieuw kapsel’ (dit si wel voor de echte durfal)

Als je haar altijd zo stijl is, net als mijn haar, is t best lastig vaak wat te bedenken. ik heb het een keer tot net enkele cm over mn schouders gehad, met laagjes. maar mijn haar leek er alleen maar dunner door, en in combinatie met mijn flapoortjes die tussen mijn haar uitstaken was het niet zo’n succes en heb ik het weer lang laten groeien om er vervolgens een ponnie bij te laten knippen.

Nou ja, succes.

RUIL MET MIJ! :DDDD
Maar je kunt inderdaad ook een lok proberen…

Hier lijkt ze wel een beetje op haha. Reese Witherspoon toch?