dit kapsel, doen?

Hoi! ik had eigenlijk een andere post hier staan, maar dat kapsel heb ik niet laten knippen, wel ongeveer (: maar je ziet er eigenlijk al niet veel meer van haha :’)
nu wil ik dus mijn haar een andere kleur. maar ik weet niet welke.
wat denken jullie?

http://94.100.123.182/1292050001-1292100000/1292079901-1292080000/1292079926_5_LJlC.jpeg

http://94.100.118.139/1285150001-1285200000/1285151501-1285151600/1285151533_5_Fo-6.jpeg

wees wel duidelijk aub! dus niet ‘bruin’ maar bijv ‘middenbruin’ of ‘mahoniebruin’

Ik zou het vragen aan de kapper of dat kapsek je staat, ik heb er geen verstand van. (:

Nou zeg, wat is er nou zo moeilijk aan Citeer of wijzig.

Ik zou het niet doen.

Ik vind het niet mooi, maar goed, ik heb er wel meer mensen mee zien lopen. Dus je kan het wel doen, en ik vind je haar nu leuker eigenlijk maar dan in bruin ofzo.

zonde van je haar!

Zou zonde zijn van jouw haar

ik denk dat het je wel staat,
en ik zou het gewoon even aan de kapper vragen.
je moet er wel goed over na denken,
want ik ken een meisje die had dat ook laten doen,
en die had er onwijs veel spijt van…

Je hebt zulk mooi en lang haar! straks krijg je er spijt van.

ik vind het persoonlijk niet mooi
en vind je kapsel wat je nu hebt veel mooier,
dus ik zou het afraden!

als je het zelf heel erg leuk vind, zou ik zeggen DOEN,
wat maakt het uit wat andere ervan denken?
als jij het leuk vind zou ik de stap wel nemen.

oja en aan de kapper tips vragen is idd goed idee!

Ik vind het supervet! Denk dat je het heel goed kan hebben :slightly_smiling_face:

mij is wel ooit verteld dat als je het knipt het sneller aangroeit :stuck_out_tongue:

^^ het groeit niet sneller als je het knipt!

Ik vind het persoonlijk niet echt mooi, vind je haar nu wel echt heel mooi! Maar als jij het mooi vind en je kapper denkt dat het je staat, gewoon doen!

ik zou het niet doen, maar dat ligt wssn aan mijn obsessie met lang haar willen hebben :3

Doen! :grinning:
Echt een super vet kapsel. En als jij het wil en de kapster denkt dat het mooi zal staan al helemaal doen.
Het is maar haar. Als het toch lelijk wordt, kun je er altijd nog iets anders mee.

heb je btw extensions?

ik zou t niet doen, t ziet er fantastisch uitnu