Dit kapsel bij de kapsalon laten doen.

Hoi,

Ik wil graag dit kapsel voor gala. Nu vraag ik me af of je dit kan laten doen bij de kapster want zelf kan ik dit niet. Het zijn dus geen pijpenkrullen want ze zitten niet los, het zit meer ‘vast’ en tegen het hoofd aan. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het kan beschrijven tegen de kapster hoe ik het wil. Ik wil dus dat aan de ene kant het wat strakker achter het oor zit, precies zoals op de foto’s dus. Ik neem ook de foto’s mee naar de kapster. Weet iemand ook hoeveel dit ongeveer gaat kosten?

http://i52.tinypic.com/xm1nv7.jpg

http://i55.tinypic.com/eb3rzs.jpg

http://i55.tinypic.com/90a7oz.jpg

Dankjewel alvast!

upje!

Ik zou het niet weten, misschien kan je het bij de kapper vragen dan?

Ja ga ik ook doen!Maar was nieuwschierig of jullie wat wisten/het als eens hebben laten doen.

ik zou die foto gewoon mee naar de kapper nemen.
En ik denk dat op die foto het haar op 1 lengte is. en best lang haar
en dan neem je een grote krultang en dan maak je krullen. en dan maak je een zijschijding met een schuifklipje. en je bent klaar…
en hoevee ldat gaat kosten? ligt eraan hoe je haar erbij staat…

Mijn haar is ook op 1 lengte en lang dus dat is oke. Maar als je het doet zoals jij zegt krijg je denk ik van die lauren conrad krullen en dat wil ik dus niet. En wat bedoel je met hoe je haar erbij staat?

Wie is dat mens? Ik herken haar.

En idd gewoon die foto meenemen.

Ze speelde in Charmed. haha daar ken ik haar teminste van.

Nee ze speelde niet in Charmed… het is Megan fox.

het is megan fox toch:P
@ Aiesha, ja maar het zijn ook een beetje van lauren conrad krullentoch? het is een beetje jaren 60 ofzo… met zo`n knik erin… maar daar weet ik ook niet alles van af. dat moet je echt aan je kapper vragen!
nou hoe het erbij staat… als je bijvoorbeeld heel dood haar hebt… dan moet je misschien eerst laten knippen… dus dat kan je bedrag veranderen… snap je?

Nee want die zijn zijn meer uitgezakt en alleen aan de onderkant dacht ik. inderdaad meer jaren 60,dat kan ook wel helpen met uitleggen denk ik! Nee ik hoef het niet te laten knippen dus scheelt ook weer geld.

upje

@ Aiesha, Lauren conrad heeft wel vaker krullen:P maar ik weet niet…
wil je je haar zo laten maken bij de kapper? of zelf maken?

Bij de kapper xD Dat staat duidelijk in de titel en me beginpost haha.

papillotten indraaien, nachtje mee slapen en dan (niet te erg) uitkammen. Zorg ervoor dat je niet te dunne lokke om de papillotten heen draait. En denk eraan dat je die scheiding zoals je dat wilde al trekt bij het indraaien van de papillotten! haarlak erin and you’re ready to party :slightly_smiling_face:

Nee ik denk dat je eerst even de titel en de beginpost moet lezen haha… bij de KAPPER. Maar alsnog bedankt voor het advies!

met papillotten krijg je niet zo`n net effect… volgensmij
maar niet goed gelezen dan:$ sorry!

dat is per kapper verschillend hoeveel het gaat kosten
de een vraagt 20 en de ander 40…
bel anders even hoe duur het is om een galakapsel te maken zegmaar?