Dit is wat er van Girlscene is geworden? Dan eindigt het voor mij hier.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Laat jezelf niet kennen meid. Je bent hier meer dan welkom, al ben je een vrouw van 50. Als jij hier plezier hebt, laat je dan niet kennen door internethelden! Die komen zichzelf nog wel tegen!

Die note slaat echt nergens op. Maar ik zou niet van het forum afgaan door die ene note, zoals je zegt zitten er ook nog leuke meiden op het forum en dan kun je toch gewoon op die mensen reageren.

Dat bericht wat je hebt gekregen is echt ronduit triest te noemen. Laat je daardoor niet wegjagen!

Ik behoor ook tot de ‘ouderen’ hier en herken wel wat je zegt. Ik laat me erdoor alleen niet wegjagen. Ik probeer het te negeren en open op voorhand bepaalde topics al niet.

Wauw, een topic over iemand die weggaat vanwege de catfight’s en ondertussen hier ééntje starten.

Ik herken trouwens wel wat van wat je zegt. Ik zit nu pas 4/5 jaar op het forum, maar ik merk al wel dat er door de jaren best wat veranderd is. Vroeger was de sfeer gezelliger, nu is de sfeer in veel discussietopics vijandig en komen er vaak rotreacties op serieuze topics. Maar goed, je verandert er niks aan. Gewoon veel posten in de topics die jij leuk vindt en voor de rest niet op negativiteit reageren.

Ik merk ook dat de sfeer achteruit gaat. Hoewel dit lang niet in alle gevallen op gaat ben ik opgevoed met het idee ‘als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets’ en ik vind dat sommige Girlsceners zichzelf daar vaker aan moeten herinneren. Sommigen denken het forum te domineren met hun gemene opmerkingen en dat is echt zo ontzettend vervelend.

Mag ik trouwens weten wie in het echt lastig gevallen werd?
Niet dat ik haar dan ga opzoeken ofzo maar gewoon nieuwsgierigheid

Het sneue is dat die SecretGirl zelf 16 is, dan word je toch geacht zelf een aantel hersencellen te hebben
van een 11-jarige is het ook niet acceptabel hoor, maar 16… come on.

waarom zou je iemand gaan lastigvallen met dingen die je op een forum hebt gelezen… get a life

Ik moet wel zeggen dat het in de loop der jaren wel veel veranderd is. Zo’n 6 jaar geleden had iedereen nog respect voor elkaar, er waren wel lachertjes en discussies maar altijd met respect.

Toen ik een ‘jonkie’ was op het forum en niet zoveel ‘vrienden’ had hier had ik juist aanzien voor de ouderen en/of diegene met meer berichten (wat al eerder is genoemd hier) en werd ik behandeld hoe zij zelf behandeld zouden willen worden. Ik opende dan wel geen topics, maar mensen werden vriendelijk doorverwezen etc.

Of dat er leden zijn met 6 accounts, met een account doen alsof ze zwanger zijn, steun zoeken bij leden, de leden haar heftig steunen omdat ze haar denken te ‘kennen’

en dan blijkt alles een leugen en is alles fucked up
True story.

Als het over Hannelore gaat heeft ze het niet helemaal goed begrepen geloof ik. Ze liet aan Piv weten dat ze in het dagelijks leven gestalkt werd en die persoon haar ook via GS lastig viel. Niet andersom…

Ja dat is toch gewoon dom :") Als je wilt trollen doe het dan goed en ga niet ‘realistische’ verhalen neerzetten waar mensen dan moeite voor gaan doen om je te helpen oid en dan ja ugh :")

Ik werd ook gestalkt door Lapje :3

Het is vooral hilarisch dat ze nu nog actief is onder 3 andere accounts hier :’) En steeds ‘zichzelf’ (als in: haar 2 verwijderde accounts) verdedigt :"""""D

Ze vertoont nog steeds vervelend gedrag.

das kut