Dit is toch niet bedriegen, of wel...?

Momenteel denk ik er ook zo over. Ik had dit echt nooit van ze verwacht maar het moet wel goed komen want ik vertrek over een week op vakantie met hen :’)

Als ik zelf een vriendje zuo hebben en hij bij allemaal meisjes zou slapen zou ik dat niet zo leuk vinden, maar als ik weet dat ik m kan vertrouwen en hij zegt dat hij er niks mee heeft gedaan, zou ik dat geloven.
Laat die vriendinnen lekker, het is ontzettend flauw van ze dat ze je niet geloven maar sta boven ze! Geen discussie met ze aangaan, je weet zelf dat het waar is.
Als het echt te ver gaat (qua roddels) vind ik dat je wel iets moet ondernemen.

Het is geen bedrog, maar ik vind het ook écht zo hard niet kunnen. Niet als je al 'n vriendje hebt.

Ik zou het echt niet tof vinden als mijn vriend zoiets doet.
Maar ik zou het nog erger vinden als hij dit zou verzwijgen.
Ik vind eerlijkheid in een relatie heel erg belangrijk.

En als mij zoiets zou overkomen was ik niet gaan slapen maar had ik gewoon op de bank gezeten die nacht

Bedoel je dan gewoon dat het slapen op zich fout is, of dat ik naast een jongen lag?

Nou dat ligt er dus aan. Als jij naast je beste vriend gaat liggen moet kunnen vind ik, maar gewoon liggen is wat anders dan samen op een matrasje slapen… dat vind ik dan weer net beetje te…
maar als je iemand niet echt kent, of alleen vaag… zou ik t iig niet op prijs stellen als mijn vriend er doodleuk naast ging liggen… en al helemaal niet slapen… maar dit is natuurlijk geheel persoonlijk

Precies, ik zou het er dus echt niet mee eens zijn als mijn vriend samen zou slapen met een ander meisje, ook al zou dat zijn beste vriendin zijn. En hij zou ook ziedend zijn als ik dat zou doen, wat ik heel goed kan begrijpen. Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om dat te doen, maar goed. Het is wel iets anders dan vreemd gaan maar toch. Ik vind het overigens wel belachelijk van je vriendinnen maar goed.

the fuck? Ze heeft niets gedaan?

TS: echt niets mis mee hoor… Vind het zelfs de moeite niet om je vriend hebt te vertellen. Nu, als je bang bent dat hij er problemen mee zou hebben als hij het te weten zou komen, vertel je het hem best wel.

Het is dubbel. Enerzijds vind ik dit echt geen bedrog en geloof ik je als je zegt dat er niks gebeurd is, en dan kan ik het eigenlijk helemaal niet zo erg vinden. Als ik er anderzijds aan denk dat mijn eigen vriend dit met een groep meisjes deed, en aankwam met ‘ja het was echt enkel slapen hoor’, dan was ik in toorn ontstoken.
Ik kom dan ook tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niet veel zinnigs over kan zeggen;p. Behalve: wees eerlijk tegen je vriend.

Wel heel jammer dat mensen gelijk overal weer over moeten roddelen en de verhalen zo moeten vergroten.

Als je vriend al in een lastig pakket zit. waarom zou je het dan vertellen?
Kijk je hebt echt de pech dat je vriendinnen het weten en dat zei het waarschijnlijk aan je vriend doorlúllen. Als jevriend het van hen moet horen dan krijgt hij natuurlijk meteen een beeld. dus in dat opzicht is het beter hem dit zelf uit te leggen…
Overigens vind ik dat je een enorm foute zet hebt gedaan.
Je moet je eens bedenken hoe jij het zou vinden als jouw vriend achter je rug om met 6 meiden slaapt en zelfs bij een van die meiden in bed.
Hij heeft veel gedronken en slaapt dan bij 6 meiden.

Kommop dat gaat niemand in de koude kleren zitten. Nee dit noem ik eigenlijk ook wel vreemdgaan.

jij weet zelf wat er is gebeurd,
als je vriendinnen je niet geloven, zijn het niet je Echte vriendinnen.

gewoon negeren die meiden. laat ze maar denken wat ze willen. zij waren er niet bij, dus kunnen ze het ook niet oordelen toch ?

succes verder ! xox

Eens met wat Heartxcore zegt. Alleen je vriendinnen hebben geen recht om zomaar te oordelen. :wink:

Ik heb uitgebreid alles uitgelegd in een brief aan mijn vriend, hij krijgt die waarschijnlijk overmorgen aan en dan is het nog wachten op een antwoord. Spijtig dat ik het via een brief moet doen maar het gaat niet anders. Ik leg het vandaag misschien ook wel aan zijn zus uit dan kan zij er met hem over praten (familie mag wel bezoeken).

Ook op GS zijn de meningen duidelijk verdeeld, dat respecteer ik wel want iedereen heeft natuurlijk andere waarden enzo. Ik zou het niet leuk vinden moest mijn vriend het doen maar ik zou ook niet kwaad worden. We vertrouwen elkaar.

Waar maken mensen toch overal voortaan een probleem van. Je vriendinnen moeten niet zoveel lopen lullen. Jij bent verstandig geweest en hebt niks gedaan. Er zijn genoeg meiden/jongens die in dat soort situaties wél iets doen. En dan noemen ze dit bedriegen? Ze mogen jou echt niet gaan vergelijken met andere meiden die wél over de grens gaan in dit soort situaties. Sommige mensen doen echt moeilijk.

Ik heb ondertussen enkele van die jongens op facebook en ze zeggen dat ze wel eens zullen bevestigen dat ik braaf ben geweest als mijn vriendinnen blijven doorzeiken. :’) En de beste vrienden van mijn vriendje zien het probleem ook niet. Zij geloven me wel.

Oké gewoon jaloerse vriendinnen die nog niet toe zijn aan sex, en jaloers zijn op het idee dat anderen dat wel zijn.

Wat een overreactie zeg. Wachten tot zij opgroeien.

Gedoe met je vriendje heb ik geen mening over, dat is tussen je vriendje en jou!

Feit is in elk geval dat je vriendinnen dat niet als voorwendsel moeten gebruiken.

Dit, en ik vind het sowieso sletterig als je dronken bij onbekende jongens gaat slapen, of er nou iets gebeurd is of niet.

Ik woon de andere richting uit en hun ouders zouden sowieso niet willen rondrijden zeiden ze. Volgens mij hadden ze het niet eens gevraagd. Nouja, er was al een beetje ruzie maar dat was maar echt maar iets stoms want dat ging over bonnetjes :’)
En de ene moest morgen werken dus kon ik er niet blijven, de andere moest al 3 anderen vervoeren en er was dus geen plaats in de auto, en de andere had geen excuus maar die zei gewoon van ja het mag niet.

Het is geen bedriegen, vind ik. Je had geen andere keus. Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan als ik in deze situatie zat. Ik hoop voor je dat je vriendje het begrijpt, de roddels stoppen en je nog een leuke vakantie krijgt met je vriendinnen. Als ik jou was zou ik nog even goed met ze praten! Als ze je dan nog niet geloven hebben zij pech, jij weet de waarheid!