Dit is toch niet bedriegen, of wel...?

Wegens een discussie met mijn vriendinnen wil ik even jullie mening horen.

Er was gisteren een feestje maar plots had ik geen vervoer meer naar huis. Ik was dronken en een beetje oversociaal en ik had daar al een paar jongens leren kennen en een van die jongens woonde daar vlakbij dus hij zei dat ik bij hem kon slapen, zijn vrienden bleven ook bij hem slapen. Ik vertrouwde hen (6 jongens van 14 tot 16 jaar, ik ben ook 16) dus ik heb dat maar gedaan.

Er is helemaal niks gebeurd maar ik heb wel samen met een van die jongens op een luchtmatras geslapen. Oke ik was dronken en ik was het enige meisje en misschien komt dit allemaal sletterig over maar ik zie het probleem niet hoor. Ik kon toch moeilijk op straat slapen, met mijn vriendinnen mocht ik niet mee en naar huis wandelen is te ver en te pedo-gevaarlijk.

Nu zijn mijn vriendinnen boos op mij want volgens hen heb ik mijn vriendje bedrogen. Ze geloven niet dat ik niks gedaan heb en ze sturen echt gemene dingen. Ze denken dus serieus dat ik met iedere jongen daar seks heb gehad ofso? :’) En ze zeggen dat zelfs moest er niks gebeurd zijn, dat het nog steeds bedrog zou zijn omdat ik gewoon naast een van die jongens heb geslapen. Ik had ook gewoon mijn kleren aan hoor.

Ohja : Mijn vriendje weet van niks en ik kan het hem ook niet zomaar laten weten, ik kan momenteel enkel contact hebben via brieven maar ik ga het wel uitleggen via een brief. Hij vertrouwt me wel geloof ik. :slightly_smiling_face:

edit: Ik WIL het wel aan mijn vriendje vertellen maar hij zit in een afkickcentrum dus het gaat écht niet zomaar… Als ik gewoon even kon bellen zou ik dat doen hoor, maar ze zijn er streng. Ik wil het helemaal niet verzwijgen!

het is niet goed praten ik weet dat ze niks gedaan heeft maar qua dronken zijn
weet je vriend wel waar je verbleef?
je kon ook ander oplossing zoeken
om niet in kwaad daglicht te staan

Er is niks mis mee vind ik.
Waarom kon je niet met je vriendinnen mee naar huis?
Maar maakt niks uit. Je hebt niks met de jongens gedaan, je vriend zal je wel begrijpen.

het is niet leuk voor je vriendje…
en al helemaal niet als je het voor hem verzwijgt.

als je dit al niet belangrijk vind om hem te vertellen, ben ik benieuwd hoe makkelijk je dingen voor hem gaat verzwijgen die hij wel hoort te weten.

Ik vind het echt heel raar dat je vriendinnen gelijk denken dat je wel iets met die jongen hebt gedaan terwijl jij zegt van niet, ze moeten jou toch gewoon geloven? En waarom kon je eigenlijk niet met 1 van hun mee? Ik vind het sowieso niet echt goede vriendinnen als ze jou daar achterlaten zonder dat je vervoer hebt eigenlijk… Maar goed, ik vind dit geen bedrog nee, je hebt alleen bij die jongen geslapen, verder niet. Wel denk ik dat het handig is als je het je vriend vertelt, zodat hij het niet van je vriendinnen ofzo hoort.

Tuurlijk weet hij dat niet want hij zit momenteel in een afkickcentrum dus we zijn even afgezonderd van elkaar, jammer genoeg. Maar hij mocht het gerust weten hoor, het was niet stiekem.
Het was 4uur snachts dus zoveel andere oplossingen waren er ook niet. Het was trouwens echt nog wel leuk. We hebben nog pizza gegeten enzo, het zijn best wel leuke jongens hoor! Maar ik zweer het op mijn moeder dat ik niet gekust heb of iets anders.

Ik had het ook niet verwacht van hen hoor, normaal zijn het schatjes voor me maar gisteren kon ik ze geen vriendinnen noemen. En allemaal een excuus waarom ze mij niet naar huis konden doen of waarom ik niet kon logeren, pff.

Het is geen bedriegen, want je bent niet vreemd gegaan.
Maar toch is het wel een beetje vreemd naar mijn mening dat je bij jongens ging slapen die je niet kende?
Waarom mocht je eigenlijk niet met je vriendinnen mee? Want als dat van hen niet mocht en zij gaan vervolgens zeiken dat je bij die jongens sliep, is dat wel lekker lullig van hen.

Owja en ik zou het toch je vriend vertellen. Het is dan geen bedrog, maar als je wilt dat hij je kan vertrouwen, moet je dit soort dingen gewoon vertellen, vind ik.

Ik zou het niet zo leuk vinden als mijn vriend met een meisje op een luchtmatras zou slapen. En volgens mij kende je die jongens amper, ik vind het een beetje vreemd. Maargoed, het gaat er natuurlijk om wat jij en je vriend erover denken.

Het is niet bedriegen, tuurlijk zou ik het niet leuk vinden als mijn vriend dat deed maar toch.
Wat ik zou doen is het gewoon eerlijk vertellen, want als hij het van andere hoort kan het erg fout aflopen.
maar snap niet waarom je niet bij je vriendinnen kon blijven slapen en waarom het precies met een groep van 6 jongens moet zijn. En niet gewoon 1 iemand of je ouders bellen, en ik spreek altijd van te voren af hoe ik thuis kom. Dus dat vind ik erg dom. Maarja tenminste vertel het je vriendje echt neem dit van mij aan!

Ik heb even mijn post aangepast om wat duidelijker te zijn in verband met het vertellen aan vriendje, want ik wil het zeggen maar dit gaat gewoon niet omdat hij in een gesloten centrum zit!

En natuurlijk is het stom van me, ik zou het ook niet leuk vinden maarja ik was niet nuchter. Stom excuus, i know. In het vervolg regel ik beter mijn vervoer. En ik durfde niet naar mijn ouders bellen…

ik zou het niet fijn vinden als vriend zijnde, maar er geen probleem van maken.
volgende x niet meer doen en dan is er niks aan de hand right?

en wat die vriendinnen betreft, die moeten echt niet zeiken want je mocht niet met hun mee. je moet toch iets ?

En is het heel fout als ik nog contact houd met die jongens? :’) Want ik herinner me dat ik ze uitgenodigd heb om eens naar mij te komen omdat ik binnenkort een week alleen thuis ben. Het was allemaal zo onschuldig bedoeld.

Ik vind het geen bedrog, ik zou het als jouw vriend zijnde ook niet leuk vinden, maar als er niks is gebeurd zie ik verder niet echt een probleem.

ik zou als ik jou was niet weer alleen met die jongens afspreken, nodig gewoon wat meer vriendinnen uit (andere dan die zo lullig zijn :slightly_smiling_face:). Maar als je dat ook doet kan hij hele rare dingen gaan denken, dat zou ik zelf ook doen eigenlijk. Contact houden mag natuurlijk maar helemaal alleen met 6 jongens nehh…

Ik vind dat je vriendinnen het een beetje overdrijven… Zolang jij zeker weet dat er echt niks gebeurd is, is er niks aan de hand lijkt me. Oke, het is niet slim om bij allemaal jongens te gaan slapen als je een vriendje hebt. Maar als dat de enige mogelijkheid was, so be it

Haha ik kan hen en andere vriendinnen uitnodigen dan kan ik nog gaan koppelen :'D

De roddels verspreiden zich al hoor. Iemand vraagt op facebook of het waar is van een trio gisteren bij een jongen thuis. WTFFFFFF. Natuurlijk ga ik een trio hebben met jongens die ik een avond ken…
Ik wil echt niet dat mijn relatie verpest wordt door deze belachelijke roddels

Niets van aantrekken. Jij weet dat het niet waar is, die jongens weten (?) dat het niet waar is.

Sta boven ze meid!

Wat een kutwijven zijn die vriendinnen van jou. :’)
Auwhoer.