dit is mijn motivatie

Ik weet niet of dit raar is, daarom maaak ik er een topic over hahahaha​:relaxed::relaxed::relaxed:

Meestal als ik leer denk ik iets als dit: Ik moet hoger halen dan mijn vriendinnen

Omdat mensen me meestal slim vinden (idk why) terwijl ik echt best wel dom ben…
Hebben meer mensen dit?

XX

Helaas hebben meer mensen dit waardoor je onnodige onderlinge concurrentie krijgt, en bij sommigen faalangst…probeer je motivatie uit jezelf te halen, je gaat immers naar school voor je eigen toekomst, niet waar?

Ja dat klopt zeker, maar ik vind dat echt best wel moeilijk :frowning_face:
In de brugklas had ik een supergoede concentratie en dus ook een goede motivatie
Maar vorig jaar en dit jaar ook al is dat echt heel erg gezakt. Ik ben echt bang dat ik het jaar niet haal en dat mijn ouders dan boos zijn enz.

Ik vind het moeilijk om motivatie uit mezelf te halen… Hoe doe jij dat? Als ik denk van: ik moet een goede toekomst hebben, denk ik van: ach als ik een niveau zak (naar vmbo) kan ik ook nog een redelijke baan krijgen… :frowning_face:

^Een baan is tegenwoordig iets sneller gevonden op hbo dan met mbo. Daarnaast staan er ook meer deuren voor je open, je kan meer kanten op.

Ik met een vriend zo’n weddenschap. Degene die het minste cijfer haalde, moest trakteren.

Als het werkt, gewoon zo h