Dit is geen slow.

Aangezien Rachel heel geweldig en slow-waardig is vonden we dat het tijd was voor een nieuwe slow :"D

En omdat Nancy ook zo graag in de beginpost wil ben jij ook heel geweldig en slow-waardig.

Ik ben erg leuk (:

Wij willen de mods vriendelijk vragen om deze slow niet te verwijderen voordat we weer dezelfde strijd als de vorige keer krijgen. Er zijn op dit moment geen actieve slows, geen algemene iniedergeval. Er zijn inderdaad oude slows, maar we willen gewoon een nieuwe. Niet meteen gaan zeuren dat het forum anders te vol raakt, dan moeten jullie maar oude topics verwijderen.
Bij voorbaat dank.

Hahahaha :"D

Ik heb met de vorige (5?) slows niet meegedaan, maargoed. Upje :slightly_smiling_face:
En ze mogen inderdaad wel 3 jaar oude topics weghalen, daar ben ik het mee eens.

Ook al is mijn ego gekwetst dat ik niet in de beginpost sta, ga ik toch meepraten want ik verveel me.

HIHIHIHI.

OMG IK STA IN DE BEGINPOST>

Negeer mijn vorige bericht.

:grinning:

Jonge je staat er toch.

Mijn ego is aan het groeien!!! :$:$:$:

hahahaha

Het zal ook leuk zijn als er meer mensen zijn. *hinthint*

O no!

Ik ga weer zoeken naar nieuwe tattooplaatjes, heb m’n moeder al overtuigd, nu pap nog. jeuhhh

jajajajjaajja :grin:

Ik mag wel een tattoo, maar dan moet ik het zelf betalen. Ja loik manz van welk geld?

Niks aan de hand, Raggie heeft al zo’n groot ego, daar valt eigk niks aan te groeien.

Ik wil ook een tattoo, maar mn ouders maken me af

Van verjaardagsgeld ofzo? doe ik denk ik ook

Van die 7,50 zakgeld xD

Hahaha Nancy, kuttekop.

ik wacht op het telefoontje of ik de stageplek heb of niet! Spanneeend!

p.s. volgens mij kent niemand mij hier! XD