Dit gesprek: (en nu?)

Ja wat nu…?
gister heel serieus gesprek met hem gehad alsvolgt;

ik; ben je boos, of heb ik iets fout gedaan omdat ik niks meer van je hoor? xx
hij; nee. x
ik; Ja wat is dan het probleem? xx
hij; niks x
ik; Ja zeg het gewoon?
hij; Ja.
Ik; ? wat is er met jou aan de hand zeg? waarom doe je nou zo?
Hij; ik doe toch gewoon.
Ik; dat is ook zo.
hij; dan niet.
Ik; waarom doe je nou zo zeg? Gister was ik nog je schatje en hield je nog van mij?
Hij; Met mij is er niks daarom weet ik niet wat jij raar zit te doen?
Ik; ohja, 't is mijn fout.
Ik; dus wat wil je nou?
Ik; ??
Ik; Ik vond je echt een leuke jongen, maar je valt me erg tegen, waarom laat je niks meer horen? of sms je niet meer terug? Je kan toch wel gewoon zeggen wat je vind?
Hij; Oh?
Ik; Ja ik vond je echt een leuke jongen, maar ik weet niet waarom jij niet meer smst?
Hij; ik sms bijna elke keer terug.
Ik; Ja vandaag niet? en als je smst krijg ik zo’n bot antwoord?
Hij; doe niet zo raar man!
ik; doe ik niet, ik vraag alleen waarom je zo doet?
Hij; doet? deed!
Ik; Ja waarom deed je dan zo? en kan je me dan wel vertellen waar ik nou aan toe ben, vind je me leuk of was dat altijd maar voor de grap?
Hij; geen grap
Ik; oh dus je vind me wel leuk?
hij; jij mij wel dan?
Ik; Ja dacht van wel, maar als het zo moet weet ik het nog niet. Jij mij niet dan?
hij; weet niet.
ik; oh dus jij zegt zomaar tegen ieder meisje dat je van haar houd? En jij neemt zomaar iedereen mee naar huis?
hij; ja doet iedereen toch?
ik; ohja, tuurlijk. En jij zegt ook zomaar tegen iedereen dat je van haar houd?
hij; nee
ik; ja waarom wel tegen mij dan?
Hij; omdat ik dat ook wel meen misschien, wat doe je nu raar?
ik; omdat jij net zegt dat je mij toch niet leuk vind.
hij; omdat ik daar nog niet 100 procent zeker over benn, jij wel dan?
ik; nee helemaal niet nee, maar ik weet echt wel dat ik om jou geef, ik stuur niet naar iedereen dat ik van ze hou hoor…
hij; ja bij mij toch ook dus wat is dan het probleem?
ik; ja niks dan, maar mag je de volgende keer wel laten merken hoor.
ik; maar nu ga ik slapen, alles gezegt wat je wil zeggen? weltruste
hij; weltruse xx

hoe nu verder, of wat kan ik nog sturen?

Afwachten denk 'k.

mijn idee: hij zit met een brede grijsn achter zijn laptop en maakt jou helemaal gek.
Gezien dat stukje dat je vraagt:
ik; oh dus jij zegt zomaar tegen ieder meisje dat je van haar houd? En jij neemt zomaar iedereen mee naar huis?
hij; ja doet iedereen toch?

Zo niet; dan zou ik m nu gewoon ff met rust laten en laat hem maar naar jou toe komen!

Wow,
beetje vaag.
Hij is misschien overrompeld door jou, dat jeje zo druk maakt om hem?

Hahahaha :’)

Sorry, maar ben je nu echt beginnen flippen omdat hij een keer niet terugstuurde? Ocharme die jongen…

nee,
die avond ervoor was er ook al een klein meningsverschil geweest…
en toen heb ik hem ook uitgescholden etc.

:’) Je scheldt iemand uit wegens een klein meningsverschil.
Volgens mij moet jij een cursus anger-managment gaan volgen ofzo.

^Vind je 't gek dat tie dan boos is :'3.

Ik zou maar even afwachten, als je nu weer iets gaat smsen dring je je misschien een beetje aan hem op…

Pff als je wil dat hij je niet leuk vind moet je vooral zo verdergaan. Hoe bezitterig kan je zijn, helemaal flippen omdat hij 1 x niet terugsmst.

nou, ik flipte echt neit hoor.

ik denk dat je je een beetje druk maakt om niets. ga gewoon lekker verder met die jongen, lekker kletsen, daten, gezellig zijn, zoenen, smsen, alles wat jullie willen en zie maar waar het eindigt.

tipje; niet zo zeiken als ie een dag niet terugsmst. zo zijn jongens nu eenmaal.
nog een tipje; niet zélf bot gaan doen/heftig doen als hij dat heeft gedaan. als ie onverschillig gaat doen kan het waarschijnlijk echt niets schelen/heeft ie niet door wat het probleem is. vooral niet doen over msn.

je had toch ook kunnen zeggen; vind het niet zo leuk dat je me niet terugsmst, is er wat veranderd tussen ons, vind je me niet/minder/niet meer leuk of had je gewoon lui dagje?

haha, wat zit je dan te doen van > wat doe je raar?
jij bent dan raar. Uitschelden om een meningsverschil ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind je eigenlijk wel wat overdrijven. Misschien heeft 'ie gewoon een keer zijn dag niet, dan hoef je niet zo te doen als hij niet aardig sms’t.

Jeetje, doe normaal zeg. Als ik hem was zou ik je blokkeren.
Ik lees hier zoooovaak dat meisjes heel boos zijn op jongens als ze NIKS hebben gedaan. ._.

Ik heb hem van te voren ook 2 keer proberen te bellen…

+1, en praat met hem in het echt, maak des noods ruzie met hem in het echt, maar niet via sms/msn. Via msn/sms valt namelijk niet fatsoenlijk te communiceren. En ook niet via de telefoon, je kan elkaar gezichtsuitdrukking en houding niet zien.