Dit gaat te ver.

[b]Einde der tijden nu op 21 oktober

24 mei 2011 11:50

LOS ANGELES - De christelijke prediker die voor afgelopen zaterdag ten onrechte het einde der tijden had voorspeld, heeft een nieuwe datum geprikt voor de Dag des Oordeels: 21 oktober. In de VS zijn al duizenden reclameborden neergezet met de nieuwe datum. [/b]
Wat vinden jullie hiervan? Het blijft maar aan de gang vind ik, en de geloofwaardigheid neemt af met iedere waarschuwing.

Dit hoort in het ‘Morgen vergaat de wereld’ topic.

Juist wanneer de geloofwaardigheid afneemt, gebeurt het :’)

Niet weer hé?
Die man moet serieus opgesloten worden in een tehuis.

Hahaha “Oops, die werkte niet, laten we nog een datum kiezen!”

Nee, ik geloof daar helemaal niks vam. 2012 moet ik nog zien, maar dit? Nah.

Ja ik las het vanmorgen ook al in de krant, en ach, als die man gelooft dat de wereld nu vergaat op 21 oktober en iedereen daarvoor wil waarschuwen met zijn billboards moet hij dat maar lekker doen. Ik geloof het in elk geval niet :’)

Ik las het gister. Onzin!
Daar komen ze nu ook best wel laat mee.
slaat gewoon nergens op. Wedden dat het 22 oktober is en ik dan nog fijn op school zit toetsen te maken :grinning: yeeey :’)

De gasten die met uitspraken komen zoals de wereld eindigt dan en dan moeten opgesloten worden.
Er zijn mensen die zo bang zijn dat ze zelfmoord gaan plegen. Okay dat is ook dom maar toch.
Waarom zou iemand zo graag leugens willen verspreiden over het einde van de wereld -.-’

Diepe zucht.

die man is gewoon oud en weet niet meer zo goed wat hij doet ben ik bang… hoe oud is hij 89? en hij wist het dit keer ow zo zeker na 1994… nou 21 mei gebeurd het, naja dat niet gebeurd dus dan maar 21 oktober… yeah right… en als dat fout is hebben we altijd nog 21 december 2012… beetje rare theorie

gek mens

volgens mij word die vent dement hoor, die moet echt ontslagen worden.

hij had al zijn geld toch al uitgegeven?

Wéér een reden voor de Amerikanen om op hun dak te klimmen :’).

Kom van dat dak aaaaaf!
Daar moest ik aan denken :stuck_out_tongue: @ Sparrow

Als we gaan, dan gaan we met zijn allen!

Oh wat toevallig, precies 5 maanden later.

hahaha :slightly_smiling_face: jullie zijn net zo sceptisch als ik dus

Ophangen die kerel.

Die man moeten ze echt een lesje leren
beetje angst lopen zaaien voor niks… mijn beste vriendin sloeg doodangsten uit (afgelopen zaterdag), die is zo gelovig, en die stond ook buiten (want er kwam een ''alles verwoestende aardbeving). Dus om 1 uur smste ik naar haar: ‘‘Je kan weer naar binnen hoor…’’