Een vriendin van mij, ze is nu 15 jaar en ze heeft vanaf haar 13e een “relatie” met een kerel van 21.
Ze heeft hem leren kennen via een internetsite (webpet, online huisdieren xD)
Iets meer dan ehm, een jaar lang heeft hij volgehouden dat hij 16 jaar was. Dus toen was er nog niet zoveel aan de hand. ze smste, belde, msnde en ze waren duidelijk verliefd. Haar ouders wisten ervan.
Maar op een gegeven moment zijn haar ouders naar hem gaan informeren. En toen bleek dus dat hij alles had gelogen en al 21 was.
Hij had nog een kans, en als hij een keer langskwam om te praten en zich voor te stellen, dan mochten ze nog wel een relatie hebben van haar ouders. Maar dit deed hij niet, dus ze moesten het contact verbreken. Natuurlijk zijn ze gewoon stiekem verder gegaan want zij heeft hem alle leugens vergeven.
Hij gaf haar vaak beltegoed en ze zat dag en nacht met hem op msn. Ze hadden wel veel ruzie’s want al die tijd hadden ze elkaar nog steeds niet in real life ontmoet en zij heeft/had daar veel moeite mee.
Vorig jaar zomer heeft ze een week bij mij gelogeerd en in die week is veel gebeurt. we hebben verkeerde jongens ontmoet enzo en zij heeft met haar zusje geblowd en zich klemgezopen. Natuurlijk kwam hij daar achter. Sindsdien ging het heel klote tussen hun. En ineens kwam ze nooit meer op msn & zag ik haar nooit meer. Ook nam ze haar telefoon niet op. Ze heeft het contact moeten verbreken. Een tijdje geleden kwam ik haar weer tegen en toen hebben we gepraat. Ze vertelde dat hij mij een slecht meisje vind en dat ik volgens hem de aanstichster ben van alle problemen. (terwijl ze gewoon alles zelf heeft gedaan, blowen, met andere jongens zoenen etc.) het doet me heel veel pijn en hij bepaalt ook gewoon wanneer we elkaar mogen zien. eerst was dat 1x per week en nu is dat 3x per week geworden. Ook rijden vrienden van hem sneaky in hun auto’s achter ons aan. om ons in de gaten te houden. (ze kunnen precies vertellen wat we aan hebben enzo. heel eng)
Ik ben er klaar mee en ik vind het echt ziek. want zélf hebben ze elkaar nu nog steeds niet in real life ontmoet.
sorry voor het lange stukje. maar wat moet ik ermee? ze wil hem niet laten gaan & ze houd teveel van hem zegt ze…