–
Ik denk dat je het sowieso het beste uit kunt maken met je huidige vriend. Hoe rot het ook is, maar zoals je zelf beschrijft voel je gewoon niks meer voor hem en hou je hem als het ware aan het lijntje.
Of het dan wat wordt met je (ex)collega zie je dan vanzelf wel. Maar het eerste wat je nu moet doen is het uitmaken naar mijn mening.
^ Bedankt voor je reactie.
Het ‘probleem’ is eigenlijk ook een beetje dat ik 6 augustus met hem nog op vakantie ga. Dit kunnen we eigenlijk niet afzeggen en dat wil ik eigenlijk ook niet… Ik wil nog graag met hem op vakantie om te kijken hoe het dan gaat… Het grote nadeel is wel dat het nog bijna een maand duurt.
Ik herinner je vorige topic nog wel.
Je moet het sowieso uitmaken met je vriend, hij verdient dit niet. Hij verdient iemand die eerlijk tegen hem is, niet achter zijn rug om stiekem met andere jongens praat en 100% voor hem gaat. Jij kan je niet helemaal op hem richten, dus je kan het beter uitmaken met hem.
Dat je collega amper antwoord snap ik ook van hem. Hij had gevoelens voor je en uiteindelijk koos je alsnog voor je vriend. Nu praat je weer met hem, maar hij zal best wel iets hebben van: ‘straks kiest ze weer voor haar vriend’. Ik denk dat hij eerst zekerheid wil over jou en je vriend, hoe het tussen jullie zit.
Oei dat is lastig… Zo’n vakantie afzeggen kan bijna niet (of heel moeilijk) dus dat begrijp ik wel dat je dan nog ‘moet’. Misschien is het juist wel goed, zodat je kan zien dat je echt niet meer verder wilt met hem. Of misschien juist weer gevoelens krijgt voor hem, dat zou ook nog kunnen.
Ik zou beide jongens achter je laten. Er komt vanzelf wel een nieuw iemand op je pad.
Ik ken dit verhaal nog wel ja. Ik begrijp je, maar ook begrijp ik je helemaal niet. Je bent sinds een halfjaar werkzaam daar, en tot een halfjaar geleden zag je je zelf nog wel trouwen met je huidige vriend. Sinds het nieuwe werk, en dus die jongen hebt leren kennen, zie je dit niet meer voor je. Ik zal mijn ervaring met je delen. Een paar jaar geleden had ik een (nu ex-)vriend en ik heb een soort van relatie er naast gehad. Ik ben echt vreemd gegaan enzovoort. Een half jaar lang. Vanaf dag 1 was ik al verliefd op die ander maar je moet je relatie nooit verbreken voor een andere gozer. Ik had mijn toen huidige relatie pas verbroken toen ik voor mezelf zeker wist: Zo kan het niet langer meer, ik ben niet gelukkig met huidige partner en ben liever alleen. Ik heb het uitgemaakt. De jongen waarmee ik vreemd ging liet het ook eigenlijk binnen 2 weken af weten… Maar dit had ik al verwacht.
Wat ik dus wil zeggen… Jouw gevoelens zijn behoorlijk door de war geschopt. Hoe moeilijk het ook is, VERBREEK het contact met die ander. Ga je focussen op je huidige vriend en als je dan merkt dat het gewoon over is, maak je het uit. Kies dan voor jezelf en niet voor die ander.
Ja inderdaad… ik heb zelfs ook geen annuleringsverzekering afgesloten… Die vakantie gaat nu hoe dan ook wel door. Ik wilde ook graag kijken hoe het gaat op vakantie, als mijn gevoel niet verbeterd of als we we veel ruzie krijgen is het voor mij snel afgelopen. Ik baal alleen heel erg dat het nog zo lang duurt en ik in die tijd geen contact met mijn excollega kan hebben…
bedankt voor jullie reacties Maar weet je ik hou nog ontzettend veel van mijn vriend… Ook vind ik het ontzettend sneu voor hem omdat hij dolgelukkig met mij is en mij gewoon niet kwijt wil… Ik heb echt medelijden met hem. En ik weet dat medelijden niet de reden mag zijn om het niet uit te maken. Ik wil gewoon iemand hebben waarna ik na een paar jaar nog steeds dolgelukkig mee ben en mijn hele leven mee samen kan zijn.
Je houd nog van je vriend.
Hoe zou je je voelen als dat uit is?
Na een tijdje wordt het gewenning en houden van, en niet altijd meer die vlinders die je bij een ander wel kan hebben.
Bij wie wil je op dit moment het liefste zijn.
Als je toch voor die excollega kiest, zou ik het echt uitmaken. Zo ziet hij ook dat je het dit keer echt meent. Dan heb je misschien nog de kans dat hij je nog een kans geeft, en die kun je dan echt niet verprutsen!
Die vakantie is moeilijk… Je moet je eigen gevoel volgen, en kan zijn dat je na die vakantie gewoon echt bij je vriend wilt blijven. Verbreek het contact dan wel met je excollega, voor jezelf, voor je vriend, en voor die collega!
Dat begrijp ik dat je daarvan baalt. Ik denk wel dat het nu goed is voor jou en die excollega dat jullie geen contact hebben, want voor hem is het natuurlijk ook een lastige situatie en zo kan hij ook even al zijn gedachtes op een rijtje zetten.
Je kan wel zeggen dat je heel veel van je vriend houdt, maar daar heb je niet meteen een goede relatie mee. Als je het niet meer leuk hebt samen of ook aan een andere jongen denkt, houdt het op. Je kan dit je vriend niet aandoen. Je hebt besloten om 100% voor je vriend te gaan en dat doe je nu niet. Dat kun je tegenover hem niet maken en tegenover die andere jongen ook niet, die verdient het ook niet om aan het lijntje te worden gehouden.
Is ook niet netjes. Ik wil graag weten wat ik ermee aan moet…
-
Jep op vakantie gaan we zeker, wij kijken er ook al een half jaar naar uit en we hebben alles geregeld, voor het eerst samen vliegen etc!
Hier sluit ik mij ook bij aan.
weet je wat het is. Jij verdiend je vriend niet, en je collega ook niet. Hoe moet jouw collega(aka crush) jou ooit vertrouwen terwijl hij weet op welke manier jij met een jongen omgaat terwijl je in een relatie zit.
Ik zou me - als ik hem was - afvragen wat je zou doen als je met mij in een relatie was. Wat je dan met anderen zou doen. Want blijkbaar kan jij niet trouw zijn aan je vriend, dus waarom dan wel bij hem?! Datzelfde geldt voor je vriend. Hij vergeeft jou, maar hij zal je nooit meer 100% vertrouwen als jij bv zegt dat je moet werken, of dat je met vriendinnen weet ikw at gaat doen. Hij zal altijd in zn achterhoofd hebben ‘wie zal ze tegenkomen? zou ze met iemand flirten’ etc.
Geen goede basis voor een relatie.
Dit is een typisch gevalletje ‘het gras is altijd groener aan de overkant’
Jij zegt nu dat je ‘wegsmelt in zijn blauwe ogen’ en dat soort onzin, maar over 2 jaar is dat weg hoor. Dat verliefde gevoel neemt naar mate je langer met iemand samen bent, af. ook bij hem.
doe wat je wilt, maar ik zou mezelf voor mn kop slaan en stoppen met beide relaties en gewoon wachten tot er iets nieuws voorbij komt zodat je niet in deze cirkel blijft ronddraaien want wat je nu doet is niet eerlijk.
Dat doet hij dus ook. Dat is dus ook een reden waardoor hij niet weet of hij nog wel wil. Als ik iets met hem zou krijgen moet ik echt m’n vertrouwen terug winnen.
je houdt dus 2 jongens aan het lijntje? Tja gevoelens
[b]Ik ben nu echt heel erg in de war. Ik snap het gewoon niet meer. Mijn bedoeling was om de vakantie met mijn vriend af te wachten en kijken hoe het gaat… als het niet gaat dan stop ik er mee… Het is dat die vakantie eigenlijk door moet gaan ander was ik wss sowieso voor mijn excollega gegaan…
Hij zegt dat hij me wel beter wil leren kennen als het uit is met mij vriend want dat kan geen kwaad… daarna kunnen we altijd nog zien of we bij elkaar passen etc en of t nog wat wordt.
Maar hij doet gewoon heel vaag op whatsapp. De ene keer flirt ie als een gek en de andere keer negeert hij me ineens volledig.
Gisteravond vroeg hij nog om een naaktfoto van mij. Dat had ik hem niet gegeven en ik vroeg nog of hij morgen (vandaag dus) nog moest werken zodat ik even langs kon komen. Hij zei dat hij mij liever nog niet wil zien daar is hij nog niet aan toe… Daarna negeerde hij me gewoon weer volledig uit het niets…
Ik zei tegen hem dat ik hem verwarrend vind. De ene keer wilt ie een foto van me en de andere keer negeert hij me volledig. Hij zei ‘Dat komt omdat ik dan besef dat dit helemaal niet kan’
Dus ik vroeg waarom hij me dan negeert, hij kan het toch ook gewoon zeggen? Ik hou niet van dat vage gedoe. Ik zei dat ik echt niet weet wat hij nu eigenlijk wilde en hij antwoorde met ‘Niks’.
Ik zei dat hij niet echt duidelijk was en hij zei ‘Duidelijker dan niks kan niet’
Ik vroeg wat hij nou eigenlijk met niks bedoelde en hij zei ‘Wat snap je nou niet aan niks?’
Dus ik vroeg ‘He wilt niks met mij beginnen bedoel je?’
‘Ja dat bedoel ik?’
Dus ik snapte er niks van, gister wilde hij nog een naaktfoto en en flirte hij er op los en zo ineens hoeft het voor hem niet meer.
Hij antwoorde ‘Ja dat was gister. Accepteer t maar’
Ohh… fijn. Jezus. Ik ben echt boos.
[/b]