Helleu
Ik zat rustig rond te huppelen op Twitter toen ik toevallig bij het Twitteracount van DISTORTION uitkwam, ik weet toevallig haar echte naam en was dus wel benieuwd omdat ik haar nog nooit was tegengekomen op twitter.
Zie ik tot mijn grote verbazing in een tweet naar AgentP ongeveer mijn naam (Magali - en ja, adios laatste restje privacy) staan, in een context waarvan ik ZEKER weet dat het over mij gaat, aangezien ik naar Kenia ben geweest. En ik snap niet echt waarom, omdat ik überhaupt buiten GS nog nooit iets met haar te maken heb gehad. Dus vandaar dit topic om opheldering te vragen.
Het gaat hier om, aangezien het niet een uitgesproken aardig bericht is plaats ik het hier even omdat ik wel nieuwsgierig ben :’).
En ook omdat ik er niet echt van gediend ben dat je over me praat op Twitter terwijl ik heb aangegeven dat ik graag mijn privacy buiten GS behoud (ja speciaal aan jou, AgentP), en het eigenlijk gewoon ronduit apart vind dat ik blijkbaar zo interessant ben om buiten GS om over me te praten, hiep hoi.
Nou, dat was het wel. Als dit te onzinnig is mag het wel naar Onzin, mods. Ben benieuwd naar reacties, oen of het aan mij ligt dat ik dit vreemd vind :’)