DISTORTION en AgentP

Helleu

Ik zat rustig rond te huppelen op Twitter toen ik toevallig bij het Twitteracount van DISTORTION uitkwam, ik weet toevallig haar echte naam en was dus wel benieuwd omdat ik haar nog nooit was tegengekomen op twitter.

Zie ik tot mijn grote verbazing in een tweet naar AgentP ongeveer mijn naam (Magali - en ja, adios laatste restje privacy) staan, in een context waarvan ik ZEKER weet dat het over mij gaat, aangezien ik naar Kenia ben geweest. En ik snap niet echt waarom, omdat ik überhaupt buiten GS nog nooit iets met haar te maken heb gehad. Dus vandaar dit topic om opheldering te vragen.

Het gaat hier om, aangezien het niet een uitgesproken aardig bericht is plaats ik het hier even omdat ik wel nieuwsgierig ben :’).

En ook omdat ik er niet echt van gediend ben dat je over me praat op Twitter terwijl ik heb aangegeven dat ik graag mijn privacy buiten GS behoud (ja speciaal aan jou, AgentP), en het eigenlijk gewoon ronduit apart vind dat ik blijkbaar zo interessant ben om buiten GS om over me te praten, hiep hoi.

Nou, dat was het wel. Als dit te onzinnig is mag het wel naar Onzin, mods. Ben benieuwd naar reacties, oen of het aan mij ligt dat ik dit vreemd vind :’)

Oh dan had ik de tweet wel gezien dus, ik vroeg me al af of dat hem was.
Héeel apart…

Weet je zeker dat dit over jou gaat?

Als we aannemen dat dit over jou gaat, dan is dit misschien niet de beste manier om dit op te lossen…

Kon je niet beter een twitter bericht ofzo sturen?

Ik vind dit ook heel raar, er is inderdaad wel kans dat het over jou gaat, omdat je naam niet heel vaak voorkomt en je naar Kenia bent geweest, maar waarom ze dit tweet… Omdat jullie ook nooit ruzie hebben gehad o.i.d, beetje raar om dan zoiets te sturen. Kun je AgentP niet om opheldering vragen in een note? Zij is nog wel actief op Girlscene, Distortion volgens mij niet meer.

Oooooh dejavu dit, het is idd vervelend om achter zoiets te komen.

Ja, eigenlijk wel. Ik ken verder geen Maggie oid die naar Kenia is geweest lol :’)
En, maar dat is eig geen argument, voel ik het meestal wel aan als het over mij gaat.

Plus dat ik AgentP (kritisch) had aangesproken dat ik het niet leuk vond dat ze mijn Twitter/Facebook had opgezocht waar ze best raar op reageerde, dus denk dat ze me daarom niet meer mag ofzo. Als dit niet klopt AgentP, feel free to respond.

Hmm vreemd dit. Ik weet niet waarom ze zo tegen jou doen, maar wel vervelend…

Ik vraag me alleen af waarom je dit hier post, en dit niet gewoon direct aan DISTORTION en/of AgentP vraagt. Maar goed, van mij mag het.

Apart dit.

Wou ik doen, maar omdat ik haar niet volg kon ik geen mention sturen, en een gewoon twitterbericht sturen wil ik eigenlijk niet omdat mijn volgers (uit mijn ‘echte’ leven) het dan ook allemaal kunnen zien en daar zit ik niet op te wachten :’)

Als reactie op de rest:
En ik heb AgentP al eerder aangesproken op iets anders dus, en toen reageerde ze nogal vaag, dus dit leek me beter. En omdat ik al iets in WWJNEEK erover gezegd had leek opheldering me handiger, anders krijg je weer zo’n half vaag ‘roddel-idee’. En ik vroeg me gewoon af of het aan mij lag dat het raar is, of dat ik me aanstel om niets :’) Ik vind het zelf gewoon geen prettig idee, vandaar.

Waarom praat je dan niet gewoon met Distortion ipv dit hier te zetten?
Sorry hoor, maar dat snap ik echt niet. :’)

Heel vreemd dit.

Ik snap eigenlijk niet waarom je dit niet privé bespreekt in een note. Aangezien je eigenlijk het erg vond dat je nu niet meer anoniem bent, kon je toch beter gewoon een note sturen?

Dit is echt vreemd…

Heel achterbaks.
Verder bemoei ik me er niet mee. :slightly_smiling_face:

Nou, dit topic is in elk geval al bijna zo’n 200 keer gezien :")

Als dit echt over jou gaat vind ik het heel kinderachtig omdat zo op Twitter te zetten. Beetje niveau mag wel.