Dissende zinnen voor pesten/plagen.

hallo iedereen,

bij mij op school word ik geplaagd door een jongen uit de 2de vanwege dat ik van twilight hou. hij roept de hele tijd twilight naar me enzo… het word super irritant!! maar ik ben de laatste tijd wat onzeker geworden dus daarom heb ik tips nodig of zinnen waar je iemand mee stil krijgt :hammer:

Het zou super zijn als jullie een paar dingen wisten niet alleen voor mij maar ook voor andere mensen die geplaagd/gedist worden.

Alvast Bedankt,

Twilightgirl. :four_leaf_clover:

Geef hem gewoon een goede klap in het gezicht. Met de maatschappij van tegenwoordig lossen woorden niks op.

Naja, meestal is zo’n “diss” iets dat gerelateerd is aan datgene wat de “pester” zegt. Daarbij, negeer hem gewoon. Jij houd van Twilight, hij vind dat grappig, gun hem niet het plezier om je boos te krijgen en geef hem gewoon geen aandacht.

Als je hem gedist hebt, zet het hier even neer. Je weet zelluf one luf.

Yo mama jokes zijn leuk.

yo mama is so fat, even Edward doesn’t want to suck her blood

Het is inderdaad geen pesten. Maar ik kan me goed voorstellen dat zoiets na een tijd gaat irriteren.

Yo mama is so poor, she can’t even pay attention. ← mijn persoonlijke favoriet.

Ik denk niet dat je jezelf veel geliefder maakt door Yo Mama jokes in het dagelijks leven te gebruiken :’) Ik zou het gewoon negeren, waarschijnlijk vinden ze het toch alleen maar grappig als je iets terug zegt, hoe ‘goed’ je opmerking ook was.

Negeren, hielp bij mij ook.
Zo laat je de pester/plager merken dat je er geen ene fuck om geeft en stopt ie vanzelf.

Succes.

Als ze persoonlijk wordt benaderd, het vaak gebeurd en zij er last van heeft kan je dit wel pesten noemen ja…

Negeren. Hij doet het wss alleen maar om je reactie. Ik ken dat soort jongens :’)

Proberen te negeren en niet laten zien dat het iets met je doet (;
Good luck!

haha ja man onzeker worden omdat iemand twillight roept naar je :’)
maar goed, gewoon klappen en het is opgelost

Naja bedankt Iedereen, (op 2 mensen na).

Xxxxx :kissing:

Vroeger in de laatste jaren van de basisschool was er zo’n chick die heel de klas tegen mij had gezet. Op een gegeven moment was ik het zo beu dat ik iets zei in de trant van ‘‘Je mag dan wel populair zijn maar je bent heus niet zo geweldig als jij denkt.’’
Ze lachtten me uit, en het pesten was ook niet per direct gestopt. Het belangrijkste was dat ik me over mijn angst heen had gezet en het me sindsdien niet meer uitmaakte wat ze over mij zeiden.

Hopelijk begrijp je wat ik hiermee probeer te zeggen?

Dat is nou eigenlijk wat je precies niet moet doen.

Nee, gewoon niet. Zo laat je zien dat je jezelf naar zijn/haar niveau verlaagd. Bovendien wil je denk ik ook niet bekend staan als het meisje dat klappen uitdeelt.

Woorden kunnen inderdaad soms niets oplossen, in zulke gevallen hou je jezelf dan gewoon stil (lees: negeren).

ik begrijp het helemaal :slightly_smiling_face:

Gewoon niets zeggen en niet naar omkijken is het beste denk ik. Grappig mee lachen om zijn “geniale grap” helpt af en toe ook wel, ligt eraan wie je tegenover je hebt.

In elk geval niet laten zien dat het je pijn doet, dat is juist wat ze willen bereiken!

Hoi,
Ten eerste wil even zeggen dat Twilight geweldig is, Je moet gewoon denken dat zijn moeder in de avond altijd voorleest uit de Mooiste sprookjes en dat hij slaapt met een luier om. Zo heb ik ook gedacht. Iemand in de klas pestte mij heel erg, wat ik dacht was dus dat ze een luier om had, en in de nacht altijd naar haar mama roept. Het hielp mij want ik werd zekerder omdat zij ook niet perfect is. Wat ik een x heb gedaan is mn agenda gepakt haar keihard geslagen, toen ben ik uit de klas gelopen want ik was het zo zat. Wat zij zei was : “Ik ben degene die hier slaat”. Ik zei : “Nee hoor, Als ik wil slaan mag ik dat en dat hoef jij niet te bepalen”. Daarna is het opgehouden. Je moet gewoon denken dat de rest naakt is of iets anders, dat helpt heel erg. Of naar Intraverte gaan, Hellaas is dit alleen in Gelderland beschikbaar. Wat mij ook best wel hielp is dat wij ook biologie les hebben, Sommige mensen weten al welk hoofdstuk ik bedoel, je weet wel “het” hoofdstuk, ik had zelfs een hoger cijfer dan andere kinderen. Daar keken ze erg van op. Wat mij ook hielp is gewoon 1 x naar je mentor of decaan gaan, Wat ook helpt is een vertrouwingspersoon. Er duidelijk over praten en het is opgelost. Als hij doorgaat weet hij de gevolgen dus gebeurt het niet, Ik ben er niet meteen heen gegaan, ongeveer na een maandje of 2. Ben ik er naar toe gestapt, mijn mentor wist er niks van en stond er van versteld. Hij heeft alles opgelost en vraagt elke keer hoe het gaat, Het gaat nu beter met me zeg ik dan. Mijn klas is niet altijd het ideale geweest. Ik ben veel gepest en voelde me heel erg onzeker dat ik gemak zelfmoord wilde plegen. Ik kwam huilend thuis en huilde echt dagen lang. Op school liet ik er niks van merken. Tot dat mijn mentor nog een x met me wou praten, toen huilde ik heel erg. Andere meiden hebben me getroost. Zelfs leraren zagen het en kwamen naar me toe of het ging. Ik ben hun heel erg dankbaar. Tuurlijk heb ik gehoord van die zelfmoordpogingen als je gespest wordt. Dat wil ik mijn school niet aandoen want ze hebben veel geprobeerd maar het houd niet op. De school krijgt daarmee ook problemen voor met de Inspectie. Als onze dagopening gaat over pesten kijk ik iedereen in de klas even aan, hebben ze het wel door dat het soms over hun gaat. Er is een meisje bij mij in de klas die pest, dan pesten de anderen dus mee. Want het is een popiejopie van de klas, Als zij iets zegt doet iedereen het. Ik ben dus niet zo en ben daarom gepest, Ik ben ook gepest omdat ik niet een van de mooisten ben, Ik ben ook erg klein voor mijn leeftijd. Daar kan ik natuurlijk niks aandoen. Doordat ik niet een van de mooisten ben probeer ik me wel zo te gedragen, make-up helpt natuurlijk niet altijd maar ik doe Mascara, Oogpotlood en Blush en soms lipgloss op. Dit helpt natuurlijk niet maar dan weten ze dat ik toch wel met de tijd mee ga. Op het ene moment zijn ze erg aardig en het andere moment haten ze me en sta ik er alleen voor. Ik vind school soms dus leuk en soms niet. Sommige gingen me ook op twitter pesten, andere mensen lezen dat dus maar ze doen niks. Daarom ben ik ook van Twitter af. Ze beschuldigen me gewoon. 1 Meisje zit dus niet bij mij in de klas, ze zei dat ik tegen haar gezegd Ga maar naar je moeder toe. Helaas is die moeder dood. Maar ik heb dat niet gezegd. Ik was mijn duits aan het leren en ik heb getuige. Dus iedereen rende naar me toe. Paar kinderen zeiden ook Ga niet naar haar toe ze liegt gewoon. Dit was zo lullig dat ik zelfs bij mijn mentor moest komen, hij geloofde me eerst niet. Maar later wel. Ik kwam dus met tranen op mijn wangen ze klas in. Iedereen keek naar me en vroeg of het ging. Ik dacht echt bij mij zelfs Hallooo , Jullie geloven me toch niet! Jullie pesten mezelf! Ik heb het niet gezegd hoor. Het gaat nu wat beter want ik ga met lagere klassen om, die zijn een stuk anders. Aardiger en leuker in de pauze vind ik het! Ik loop elke keer de andere kant op dan mn klas en dan voel ik me erg zeker. Ik ga bij de verwarming zitten en ja, daar komen de andere klassers. Het zijn meiden van 12 en 13 jaar, ik ben zelf ook 13. Ik denk ook dat ik gepest ben doordat ik ook wat jonger ben. Ik ben zelf een vroege leerling. Sommige van me klas zijn 14 en 15 jaar. Dat helpt me dus niet echt. Ik hoop dat jullie hier geen commentaar op hebben want dit moest ik gewoon even kwijt aan de rest van de wereld… :hugs: