disney land parijs vervoer, hotel en tickets?

hallo mensen
ik wil graag met nog 3 anderen een weekendje naar disney land parijs gaan.
We hebben allemaal nog geen rijbewijs en willen dus met de bus of trein. Heeft iemand hier ervaringen mee? En weten jullie met welke organisatie we het beste kunnen reizen? Het is het handigste voor ons om in het zuiden van nederland te vertrekken. En we willen toegang tot allebei de parken.
heeel erg bedankt voor jullie reactie want op internet kan ik niet echt iets vinden.

Hier misschien? http://www.boosten.nl/dagtochten/parijs.htm

Als je op budget reist kan ik je Eurolines aanraden. Das een busmaatschappij die door gans Europa rijdt. Ben je wel enkele uren onderweg, maar als je 2-3 maandjes op voorhand boekt kan je vaak voor 30¤ heen en terug…

Voor verblijf raad ik je aan om een Hostel te nemen die kan je vinden op HostelWorld. Lees zeker de reviews van andere reizigers want sommige hostels zijn niet veilig/hygiënisch. Maar er bestaan er zéker wel waar je voor 20¤ per nacht in Parijs kan verblijven (meestal met licht ontbijtje inbegrepen) die heel goed in orde zijn. In principe heb je alleen maar een bed en douche nodig als je de hele dag in Disneyland doorbrengt.

En je neemt dan natuurlijk de trein van Parijs Centrum naar Disneyland (die stopt vlak voor het Park)

Zo zou ik het doen! :slightly_smiling_face:

oad heeft ook busreizen.
Alleen moet je dan geen 18 zijn in parijs?(ik zie dat je 17 bent op je profiel) ivm wetgeving ofzo? Of is dat 16?
Naja wel ff uitzoeken anders kan je daar nog last mee krijgen in frankrijk zelf gaat erom dat je als minderjarige niet met meerderjarige in bed mag slapen ofzo… Dus dan zouden er max 2/3 in 1 kamer kunnen.
Verder zal het wel prijzig worden hoor, dus je zou ook kunnen kijken bij hotels in de buurt en niet in disney zelf. Dat scheelt dan altijd weer.

Gaaf! mag ik mee/
ik ben vorig jaar met school geweest! zo gaaf!
je kan met zoon bepaalde metro ofzo vanuit Rotterdam en dan ben je in 2 uur in Parijs!

Ik wilde dat ook doen, maar als je echt in zo’n disneyhotel gaat is het erg prijzig, dus je kan het beste alles los kopen, dus losse entreekaartjes, los hotel en losse treinreis.

dankje voor alle reacties. en ik ben 18 en de rest ook allemaal

Ik zou gewoon naar het reisbureau gaan daarvoor die zoeken dat gewoon allemaal voor je uit!

ik zal alles eens bekijken! meer ideeen zijn natuurlijk altijd welkom:)

ik heb helaas nog niks gevonden.
upje graag dankje!

Kijk eens op www.vannood.nl, die regelen alles voor je (met een busreis) en dat is wel de goedkoopste organisatie die ik ken in Nederland :] Wij konden toen gewoon in Breda opstappen, ik weet niet waar je woont maar ze hebben genoeg opstapplaatsen!

Waar woon je? want als je in de buurt van denhaag woont dan hebben ze nu een speciale aanbieding!! kijk maar op www.htm.net

even gekopieerd:

Doe een dagje Disneyland met Vreugdetours!

Gezellig met het hele gezin een dagje naar Disneyland Parijs, maar zonder files en parkeer-stress? Ga dan mee met een dagtocht van Vreugdetours! We rijden naar Parijs op zaterdag 7 mei en op zaterdag 4 juni. De heen- en terugreis zijn inbegrepen en we hebben uw entreebewijs ook alvast geregeld.

Wanneer
Zaterdag 7 mei en zaterdag 4 juni

Prijzen incl. busreis & entreebewijs
Volwassen: ¤ 69,- p.p.
Kinderen t/m 11: ¤ 65,- p.p
Familiy Deal (2 kinderen + 2 volwassenen): ¤ 250,-

Opstapplaatsen02:45 Den Haag Centraal (busplatform)
03:15 Monster, Burgemeester Woutersplein
03:30 Naaldwijk AH-plein Busstation Verdilaan
03:45 Maassluis Koningshoek Tinqstation
04:00 Vlaardingen Ibis Hotel

Met de thalys dan overstappen op een andere trein en dan ben je er zo :slightly_smiling_face: