Discussies over Barbie

ik heb laatst gelezen dat mensen vinden dat Barbie verboden moet worden omdat ze een slechte invloed heeft op meisjes. Bij het debat op school heeft ons groepje nu dit onderwerp en ik dacht dat jullie konden helpen door argumenten voor of tegen te verzinnen, want we willen verschillende meningen.

Hahahhaha :"D

van oh oh cherso? misschien moet je dat er even bij zetten anders komt t niet leuk over op barbie17 …
x

Wat is dit voor een raar topic…

nee gewoon de barbie pop in de winkels

Ojaa! Ik dacht dat het inderdaad over Barbie17 ging :smirk:

Ik dacht ook dat het over Barbie17 ging x’D

Je moest eens weten hoe barbie er uit ziet als ze van vlees en bloed was

Barbies verbieden? Van die poppen? :’)
Nee, ben ik het niet mee eens, ik vind dit weer zo’n typisch voorbeeld van dingen waar nooit problemen mee zijn geweest en dat er dan nu op eens van die tuttebollen komen die alles er aan willen doen om hun kindjes zo beschermd mogelijk op te voeden, terwijl ze zelf ook met barbies gespeeld hebben etc.

ahaha ik dacht ook over barbie17 xd
maarrrehm… Ik ben niet zo goed in argumenten geven dus ik doe er maar eentje tegen: meisjes willen misschien op barbies lijken? En dan zijn barbies misschien ook een soort ideaalbeeld voor meisjes, dat je er zo moet uitzien. Dus misschien krijgen kleine meisjes een minderwaardigheidscomplex van barbies! :’)

HAHAHAHA :’)

Ik heb altijd met Barbies gespeeld maar nooit gedacht: “goh wat wil ik graag zo een figuur”. Haha sorry heb echt geen idee :’).

Ik speelde vroeger altijd met de barbie’s. Werd er niet bepaald onzeker van :’)

hahahahaha drooogheid, misschien moest je in het begin iets duidelijker zijn :")

Maar waarom zou je ze nu pas gaan verbieden ? Hoelang bestaan barbie’s wel niet…

Hahaa, ik dacht dat het om barbie17 ging en dacht dat jullie in de klas een discussie gaan houden over haar op girlscene.
Omdat ze een slechte invloed heeft op andere meisjes xD.

Volgens mij was dat idd 1 van de argumenten waarom mensen het willen verbieden.

maar ik vind het allemaal zo´n onzin. Wat is nou nog wel goed? Barbie mag niet mee, zwarte piet niet, oorlogje spelen, tv kijken etc. Nog even en het enige wat kinderen nog mogen hebben is een kleurpotlood en een vel papier. Oh nee, want met het potlood kan je anderen verwonden…

Dieptepunt van de Nederlandse geschiedenis: Barbie wordt officieel niet meer geassocieerd met een pop, maar met een of andere tv persoonlijkheid.

wow als ze barbie’s gaan verbieden weet ik het ook niet meer, de laatste tijd word overal een probleem van gemaakt zeg! ookal van zwarte piet.

ik dacht dat het over mij ging :no_good_woman: gelukkig niet want ik ben geen slecht invloed

maar ontopic hahaha dat is onzin als ik dochtertje krijg ga ik juist voor haar barbies kopen ik heb btw nog 70 barbies in me kast liggen zonder grap!