[discussie] zou jij je partner verlaten als hij/zij in de gevangenis beland?

Zou jij je partner verlaten als hij/zij in de gevangenis beland?
  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Zou jij je partner verlaten als hij/zij in de gevangenis beland?

Ja.

Ligt eraan wat hij zou hebben gedaan, maar ik denk het wel.

Ik zou er denk ik niet over kunnen oordelen… Ik zou nu ‘Ja’ zeggen, maar als het echt gebeurt, dan zou ik het niet weten, aangezien het dan m’n vriend is en van 'm houd.

Ja ik zou het wel doen

Ligt eraan wat hij heeft gedaan.

En dan toch denk ik (behalve als het om iets heel ergs gaat zoals een moord) dat ik met hem zou praten en als ik merk dat hij erge spijt heeft en er bv. voor in therapie zou willen gaan, dat ik hem niet zomaar zou dumpen.

Ja, ik wil niet met een crimineel zijn

Nee, ik dan weer niet. Hoeveel ik ook van hem hou, samenwonen (als hij vrij komt dan) met iemand die moord, zou ik niet kunnen.

Oh sorry ik wilde mijn bericht niet per se op jou richten maar ik was het juist met je eens. Het was bedoelt als vervolg haha. Ik zou inderdaad ook niet met iemand samen kunnen zijn die moord, maar als het om een lichter iets zou gaan, weet ik niet of ik hem zomaar kan laten gaan.

Dat hangt echt van álles af en ik denk niet dat er iemand is die daar zeker over kan zijn als diegene het nog nooit meegemaakt heeft.

Ik zou het wel hypocriet vinden als je bijvoorbeeld op de hoogte bent van illegale praktijken en het pas uit maakt als hij gepakt wordt.