(Discussie) Zal hyves over 5 jaar nog bestaan?

[i]Ik vroeg me af;

Zal hyves nog over 5 jaar bestaan? Of zal hyves toch echt een kinderprofielensite gaan worden…

De gemiddelde leeftijd op hyves is theoretisch bewezen… De leeftijd is 11/12 jaar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s](aanleiding topic was omdat we op school hierover óók een discussie hadden)[/s[/i]]

Dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk.

Denk dat er dan voornamelijk jongere kinderen zijn, ik ben zelf overgestapt naar Facebook twee jaar geleden, en mijn zus ook.

Ik denk dat het nog wel zal bestaan, maar dat het aantal jongere mensen (dus van 9,10,11) steeds meer zal toenemen, en dat de ouderen (dus 16 en ouder) er steeds minder mee zullen doen. Ik denk niet dat iedereen ineens zijn profiel zal verwijderen ofzo, dus het blijft wel allemaal bestaan, het wordt alleen minder gebruikt.

Er zitten tegenwoordig wel veeel meer kinderen op.
maar dat is ook wel logisch,
zodra kinderen kunnen lezen gaan ze op hyves.

Ik weet het niet,
ik denk niet dat het helemaal vol kinderen wordt.
ik denk meer de categorie 15 -25. Maar al zou dat gebeuren, wat maakt het uit x’D

Ik denk het niet.

Er zijn toch wel vaker van die dingen geweest waar je niks meer van hoort?
HAHA weet je nog die scoubidou touwtjes? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk het wel. Over een tijdje gaat Nederland vergrijzen en die mensen kunnen al aardig over weg met de computer. Dus ik neem aan dat er dan juist een omaboom ontstaat. :]

ja, dat denk ik ook, maar als je nu gaat zoeken zie je ook best wel veel ouderen.

Kweet niet. Ligt er ook een beetje aan wat de makers van hyves ermee doen.
en waar ze zich op zullen richten

ik denk het wel.

Vast wel

Ja, dat denk ik ook. Over vijf jaar is de lol er waarschijnlijk ook wel een beetje vanaf, en dat krijg je ook minder mensen die telkens om reacties vragen bij hun foto’s enzo. Maar het blijft denk ik wel bestaan omdat het een handige zoekmachine naar mensen is.

Sowieso denk ik dat oudere mensen ook eerder Facebook ofzo nemen, in plaats van hyves.

Ja, dan bestaat het nog. Ik heb het al sinds 2006 haha ;p maarja toen had ik het aangemaakt maar ik zat er echt nooit op! Speelde ik meer buiten en dan af en toe een krabbel met erin kom je naar buiten morgen ofzo. Daarom vind ik eigenlijk ook dat die gemiddelde leeftijd niet mee mag tellen, jongere kinderen zitten er volgens mij veel minder op dan de oudere. Ook denk ik niet dat het saai word omdat je zo gewoon nog met iedereen contact kunt houden? En het gewoon makkelijk is…

Bijna heel nederland zit op hyves, dus ik denk wel dat nog een groot deel van de mensen dan nog op hyves zou zitten. Maar tegen die tijd is er misschien weer iets heel anders, wat dan razendpopulair is. Ik denk dus dat het wel blijft bestaan, maar dat steeds minder mensen er wat mee gaan doen.

Ik hoop het niet. Ik heb zo’n bloedhekel aan hyves, al die klinderen met hun 590 vrienden waarvan ze de helft niet eens kennen… Zolang het niveau&de leeftijd blijft zakken, zal de levensduur van hyves denk ik ook omlaag gaan.

Ik denk het wel, het bestaat nu ook al minstens 4 jaar. (Zolang ben ik bijna lid). Dus er komen vast nog wel andere 5 jaren. Maar iig, zo leuk vind ik het niet meer eigenlijk.

Dubbelpost.

Volgens mij klopt die gemiddelde leeftijd niet hoor… je hebt wel gelijk dat er steeds jongere kinderen op komen, maar ook steeds meer ouders & opa’s en oma’s hebben hyves dus… maargoed ik denk dat het over 5 jaar nog wel bestaat, maar je weet natuurlijk nooit wat voor site’s er in die 5 jaar nog bijkomen, en of hyves populair blijft :wink:

Ik hoop van niet. Ik heb geen Hyves, en mensen zeuren er over dat ik geen Hyves heb.