Discussie op beautygloss

Misschien is hier al een topic over ik heb gezocht en er geen gevonden.

Maar wat vinden jullie van de discussie op beautygloss.nl?
http://www.beautygloss.nl/2010/07/30/notds/#comments < hier kan je het lezen.

Sorry maar sommige dingen slaan nergens op, echt wat een gezeur om niks :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook een beetje gezeik. Mij was het geen eens opgevallen in het begin. x)

Onzin. Mensen moeten iets beters vinden om te doen.

Gos, wat een kleuters daar zeg.

Sommige Mensen denken echt dat ze beter zijn dan andere, dat merk ik ook hier op de site, iedere keer weer gezeik over van alles en nog wat.
Wat mischa verkeerd doet is dat ze er te fel op reageert, ze zegt meteen dat je dan niet hoeft te bezoeken enz

maargoed, alsof je dood gaat van het zien van een stukje nagellak naast de nagel. Het ziet er danniet netjes uit, maar stel je niet aan

Jees. wat een kleutertjes daar zeg…

Ik lees Beautygloss sowieso niet meer. De beheerder van de website kan absoluut NIET tegen kritiek in welke vorm dan ook, en dat vind ik slecht als je toch een soort van bedrijf runt.

En ja. Mensen gaan toch ook geen beautywebsite lezen waar make-up foto’s gepost worden met klodders mascara op de wimpers of lipstickstrepen op de wang? Je mag best netjes zijn. Kijk naar All Lacquered Up, Lacquerized of Dr. Frankenpolish. Die posten hele nette swatches iedere keer, en dat is een stuk fijner om naar te kijken.

Geen zin om alles te lezen, klinkt als mensen die dom doen :stuck_out_tongue:

jemig, die mensen overdrijven wel hoor. Ze doet het altijd goed, en als ze 1 keer geen tijd heeft, gaan ze zeiken. Moeten ze zelf maar een blog maken.

ik vind het egt dom…

Ik ben het helemaal met je eens. Mascha reageert meteen heel fel en bot op elke vorm van kritiek, terwijl die nog vrij aardig is geschreven.

Ze moeten niet zo zeuren, maargoed die mensen heb je altijd en ik vind dat Mascha (was het toch?) veel te fel reageert! Als je een site hebt moet je hiertegen kunnen. Gewoon iets met de kritiek doen en anders alleen kijken naar de positieve dingen.

haha, sneu.

zij hebben ook een nagellakwebsite, enkel over nagellak. Dat is wat anders. mascha schrijft zelden over nagellak, dus hè. :slightly_smiling_face: je kunt niet overal uitblinken

Omg… Moet het hier nu verder gaan de discussie?

Het is maar waar je je druk om maakt zeg -.-’

Ik vind op zich dat de bezoekers en Mascha beide wel een punt hebben, maar ik vind inderdaad dat Mascha niet zo fel moet reageren. Het kan heel frustrerend zijn, maar als je een website hebt is het logisch dat daar commentaar op komt, en als dat positief is is dat leuk, maar als beheerder moet je ook met negatief commentaar om kunnen gaan.

Wat een GEZEUR. Blijf dan lekker weg als het je niet bevalt. Het is een extra artikel, ik kan ook helemaal geen nagel artikels meer maken. En dat je nu begint over het feit dat ik een bedrijf heb slaat al nergens op! ‘niet kunnen’ ?! Oh shit, als je bij de kvk staat ingeschreven mag je geen slordige lak foutjes meer hebben. Logisch? En trouwens, mooier dan dit zal het niet worden, dus helaas.’

Dat vind ik gewoon echt niet kunnen, je bezoekers nemen je op die manier helemaal niet serieus meer.

Hahahah :stuck_out_tongue: Ok. Nuttig topic dit.