Discussie: Merken

heey dames.

ik vroeg me wat af. Vaak zie ik Merk verkoop topic’s spreekt het jullie aan?
Mij niet meestal vind ik het ook niet leuk. hebben jullie dat ook?
De duurdere merken of koop jij gewoon wat je leuk vind.

En als je merk koopt waarom koop je het dan?

Ik koop niet iets omdat het van een merk is.
Ik heb kleren van zara, bershka… maar idd ook wel van Tommy Hilfiger ( de Denimlijn dan) enzo.
Wat schoenen betreft zijn merkschoenen eenmaal beter dan H&Mschoenen (kwaliteit).

Voor mij speelt het niet zo’n grote rol, als het maar mooi is (h)

Ik koop nooit dure merken zoals Gstar of wat dan ook, het spreekt mij totaal niet aan. Vind het vaak ook lang niet zulke mooie kleren.

Ik koop niet speciaal merken, als er iets leuks is van een merk wil ik het wel kopen, maar niet ómdat het een merk is.

splendour vind je het ook duur wat je koopt of niet??

ik koop namelijk nooit merk idd zoals Bjorn borg, TH, prada, Gstar en dat soort stuff ik vind het namelijk ook gewoon echt duur…

-

Ik vind merk ook zelf niet zo mooi het is zo overdreven… Maar nog iets… Vinden jullie merk duur of niet?

Tsja echte merken zijn gewoon eenmaal ‘duur’ vergeleken met de h&m ofzo. Maar ik vind het dus niet duur omdat het een merk is. Snapje?

Nou, ik zou toch best wel graag de chainbag van Chanel willen hebben hoor.

Duur, ligt eraan…

Maar even OT: Als je het maar mooi vind, zelf heb ik niet bepaald veel merkkleding en let er ook niet op.
Alleen wel bij schoenen, want die wil ik wel van een goede kwaliteit,… En meestal zijn die ook veel mooier, ik ben vooral van de Converse :3

Off-topic: Dat heb je ook van die trieste mensen die o-zo trots zijn op hun merkkleding, en wat voor een schoenen hebben ze aan…?

… van de Scapino.

Fail. x3

Ja nou die bag vind ik dan ook wel weer mooi maar dus niet dat je alles gaat kopen Omdat het merk is…

ja logisch maar dan nog vind ik het duur om bijv een tas van 100/200 euro te kopen…

Ja, dat vind ik ook raar. Die G-Star broeken bijvoorbeeld, waarom zo duur verkopen terwijl ze van zulke flut kwaliteit zijn en niet eens bijzonder mooi?

hahahah ja dat heb ik ook gezien ja XD maar ja schoenen Moet je meestal wel voor merk kopen dat kwaliteit is gewoon echt beter. ik moet heel lang zoeken naar schoenen want ik heb steunzolen… en ja als ik dan nog merk schoenen koop gaan de achterkant alsnog stuk… want ik moet elke keer me steunzolen verwisselen en dan gaat de achterkant stuk van. zonde dus als ik dure schoenen ga kopen.

ik vind ze En lelijk En ze zijn niet speciaal En ik heb 1x zoeen broek gekregen het zat ook niet lekker en er zaten binnen 4 x wassen pluisjes op…

Ja natuurlijk, maar als je aan mij vraagt is merk duur? Dan zeg ik Nee, want merk word nou eenmaal met zulke bedragen bestempelt. Als je aan mij vraagt 200/300 euro voor een tas? Ja dat is duur. Het is heel erg tegenstrijdig, k weet.

Ik heb niet echt merkkleding, want ik zie genoeg leuke kleding dat een stuk goedkoper is :ok_woman:

Mijn hele kleren kast hangt egt vol met TH mr niet omdat het een merk is maar gewoon omdat ik het egt leuk vind. <3
verder koop ik de helft merk en de andere helft H&m, Zara en vero moda enzo.

qua kleding koop ik bijna nooit merk op bijvoorbeeld jassen na ( adidas jasje ) meestal zijn merk kleren wel leuk alleen duur dus dan koop ik liever iets bij de vero moda, h&m, bershka of zara maar ik koop met schoenen wel altijd merkschoenen adidas nike of birkenstock meestal het zit lekker en het is beter voor je voeten en vaak zijn het ook mooiere schoenen.
MAAR ik zou nooit met nep merken lopen of een t-shirt waar heel groot ARMANI of GSTAR op staat ik hou liever van bescheiden.

Ik koop kleding omdat ik het mooi vindt, en ik heb 2 broeken van G-star. Niet omdat het G-star is, maar omdat ze ontzettend lekker zitten, ze (bij mij) een mooie pasvorm hebben, en ik wel wat geld over heb voor een goede broek. Ik heb daarnaast ook wel gewoon broeken van 20 euro van de H&M of Only. Dus, geen merken om de merken, maar gewoon kleding die ik leuk vind.

Ik vind bijvoorbeeld shirts van G-star en andere merken echt lelijk.