Discussie: LG cookie pink of Samsung star?

Ik ken ze allebei niet echt qua uiterlijk dus ik kies maar op naam → Samsung star

De star!
Mijn zusje heeft hem ook en ik vind hem heel fijn.
Het scrollen kun je trouwens ook met de knopjes aan de zijkant doen, omdat meyt je vingers op het beeldscherm te doen gaat inderdaad heel vervelend.
Het hebt er hele leuke leren hoesjes voor die er perfect om heen passen.
Leuk uiterlijk, gaat lang mee kwa batterrij.

Ow en over het stokje dat er niet bij zit.
Hij gaat ontzettend makkelijk met vingers, mn vader was er zelfs over verbaasd, en hij heeft best grote vingers.
Je kunt hem instellen op hoe gevoelig hij reageert op je vinger.

Star! die heb ik ook, is echt superfijn!! vriendin van mij heeft en cookie, daar zitten bij het toetsenbord bijv. de toetsjes veel te dicht bij elkaar… dan moet je per se dat nerden stokje gebruiken:O

Hij reageert op alles wat scherp is, dus ook een nintendo stokje. Of een tandenstoker. Of een potlood. Of een naald. Enz enz :stuck_out_tongue: Maar ik denk dat je beter een pennetje voor touchscreens kan gebruiken XD Ik heb hem via Hi besteld, kreeg 'em bij een abonement. Maar je kunt 'em vast ook in winkels kopen en anders via internet bestellen, zonder abo.

en kan die in het nederlands ingesteld worden ofzo?

en der zijn allemaal kut
berichten met dat ie
vet slecht is enzo.
maar me vriendin
en me vriend hebben hem
zelf en ze zijn best wel
goed volgens hun hoor ;$

Ja, als je de telefoon bij een nederlandse winkel koopt, is de standaard taal altijd nederlands.

ik zou niet voor de LG gaan, het merk staat er bekend voor dat het snel kapot gaat
dit zeg ik omdat ik zelf een LG shine heb, die wel OK werkt maar hangt vaak vast, is niet zo snel en de lader is al naar de kloten
en een vriend van me heeft de LG cookie , en heeft hem ook al vaak moeten binnenbrengen.

nogal logisch als je hem in nederland koopt dat ie op nederlands is ingestelt? of ben ik dom?

ts, nou sorry hoor, op internet stond dat hij alleen in het engels was ;S

verplaatst! en je titel aangepast.

als je de samsung star gaat kopen, koop hem dan via www.superdeal.nl daar heb ik hem ook besteld. Dan heb je 17,50 euro beltegoed & je hoeft maar 8,75 te betalen + je kan gratis nummerbehouden en gratis aansluitkosten, ook word ie gratis afgeleverd :wink: en het toestel is gratis :slightly_smiling_face:

ik zou voor de samsung gaan,
heb zelf ook een LG maar ik vind
'm minder… komen snel krassen op
het scherm en hij blijft soms vast zitten
(niet vaak maar het gebeurd wel is)
ookal doe ik er best voorzichtig mee, denk ik xd
vind de samsung star ook mooier =)

LG is slecht. Ik heb zelf een LG en er zit een gigantische krak over heel het scherm. (Mijn schuld natuurlijk, maar ja, getuigt toch niet echt van goeie kwaliteit.) Hij loopt af en toe vast, soms werkt er een knopje niet, etcetera. Ik ken nog 2 mensen met een LG en bij hen scheelt er ook altijd wel iets aan.
Afrader dus.

Ik zou niet voor de LG gaan. Er zijn gewoon teveel klachten over. Natuurlijk zijn er toestellen waarbij er niks aan de hand is maar ik zou het risico niet lopen…