Discussie; Joran van der Sloot

[i]Zojuist is net bekend geworden dat Joran van der Sloot is opgepakt!

Hij zou een 21jarige Peruaans meisje hebben vermoord en dat hebben bekend. Wat denken jullie? Zal hij weer snel op vrije voeten zijn of zou hij dit keer echt door de mand zijn gevallen?

Discussieer hier!

Oh, en Peter R. de Vries zat al voor zn tv te steigeren toen hij het hoorde[/i]

waarom open je nou nog een topic over joran van der sloot. 1 lijkt me wel genoeg…

Omdat dit een discussietopic is. Dat staat er bij.

een topic is toch meestal om te discussiëren?

[i]Niet altijd.

Een topic is meestal om je mening te geven, maar niet zo zeer een discussie.[/i]

Ach die gozer is gewoon een mislukking, altijd al geweest
Hoop dat ze 'm nou achter slot en grendel gooien

een vriendin van mij zei, dat een vage kennis hem wel eenkanjer vondt, please, dat hoef ik niet in een donker steegje tegen te komen

lekker aandacht geven hoor die joran -.-’

Sorry hoor,
hij mag al van een wonder spreken dat ie nog vrij was na Natally (Of hoe je dat ook schrijft ;o). Dat je daarna NOG een moord pleegt… Levenslang.

^ die gaat echt de bak wel in nu hoor want hij heeft bekent ofzo en ik dacht ook dat ze het lijk hadden gevonden in zn hotelkamer dus nu moet ie wel de bak in :wink:

Dit keer komt hij er niet vanaf. Nathalee was spoorloos, zij niet.

Hopelijk komt hij nou eens achter de tralies.

Van mij mag hij zelf de zee in gegooid worden
Of achter de tralies kan ook

Nu heeft ie z’n vader niet meer om hem een hand boven z’n hoofd te houden en moet ie het zelf doen. Jammer joh. *not* Wat een eikel.

ik vraag me echt af wat in dat hoofd van hem omgaat?
Iedereen heeft het nog steeds over Natahlee,
en toch denkt ie:
Laat ik er nog eentje vermoorden?

Ik hoop dat de peruanen alles (incl de moord van Natalee) uit z’n domme kutkop slaan. Ze mogen hem best een beetje hard aanpakken! Beter zelfs dat hij in daar in de gevangenis gaat dan hier, het Nederlandse rechtssysteem is veel te slap.

Ik vind het btw ook wel opmerkelijk dat het echt precies 5 jaar na de verdwijning van Natalee is, zou hij dat expres hebben gedaan?

Ja inderdaad! Ik zat ook al te denken, ik bedoel, dat kan toch geen toeval zijn?
Maarja, waarom zou ie dat doen?

Hij is gestoord, ik zeg het je; gestoord!

stinkt.

Voor de aandacht? Het zou ook nog kunnen dat een andere zieke geest het heeft gedaan. Dat hij er achter is gekomen dat ze met Joran gezien in en dan hop

Ik snap niet dat zo’n meid uberhaupt met zo’n enge gast meegaat…