Discussie: Hem/Haar of alleen Hem?

Vaak zie ik artikelen over ‘Hem’, flirt tips of iets dergelijks. Soms zie ik daar reactie’s op als: waarom wordt het artikel alleen voor jongens beschreven en niet meisjes. Meisjes kunnen toch ook van meisjes houden en met ze willen flirten. Wat vinden jullie? Hem/Haar Hij/Zij artikelen of alleen Hij/Hem artikelen

Hier kan ik me dus echt niet druk om maken :")

Dit.

Ik zet me echt zo veel mogelijk in voor de LGBT community. Alleen als je op dit soort dingen gaat letten dan kan je wel bezig blijven. Dan vind ik dat tijdschriften (enz) ook speciale flirt tips voor Transgender & Genderfluid mensen moet maken.

Het zou wel leuk zijn als er wat meer artikelen komen over ‘tips over flirten met meisjes’ of zoiets. Maar je hoeft dat echt niet in elk artikel aan te passen.

Bij dat soort artikelen denk ik vaak zelf al ‘hem/haar’ of ‘hij/zij’, ongeacht of dat er staat of niet. Dus voor mijzelf maakt het niet uit of er nou alleen hij of zij, of hij/zij in staat.
Wel zou het misschien leuk zijn om van sommige artikelen (flirttips en zo) een vrouwenversie te maken. Mannen en vrouwen verschillen uiteindelijk namelijk toch wel van elkaar op bepaalde punten, ik kan me zo voorstellen dat je dan ook bijvoorbeeld op een andere manier met vrouwen flirt als vrouw zijnde, dan je met jongens zou doen.

Je kan gewoon niet met iedereen rekening houden. Ze schrijven zulke artikelen ook, omdat wij vrouwen zijn en weinig inzicht hebben in het mannelijk brein. In het vrouwelijk brein natuurlijk wel :wink:

Ik vind het wel netter dat ze ‘‘je partner’’ zeggen ipv je vriend of vriendin.

Je kunt ook óveral om gaan zeiken. Voor hoeveel procent van de mensen die dat lezen is dat nou nodig? Koop dan een blad speciaal voor homosexuele mensen. Of bestaat dat niet? Ik verdiep me er niet zo in. Laat dat bestaan! Wow ja, beste idee eigenlijk