[discussie] Glitterboobs

Wat vinden jullie?
  • Ze heeft gelijk, topless rondlopen is geen uitnodiging
  • Ze heeft geen gelijk, je hoort niet topless rond te lopen
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ik denk dat jullie het allemaal wel voorbij hebben zien komen op Facebook… Madeline loopt topless op een festival in Nieuw-Zeeland rondt toen ze door een man bij haar borsten werd gepakt zonder enige aanleiding.

Madeline heeft vervolgens de media opgezocht omdat ze dit niet okay vindt (ze heeft namelijk geen toestemming gegeven om haar aan te raken) maar de meningen zijn verdeeld.

Vinden jullie ook dat die man nooit aan haar had mogen zitten of vinden jullie het niet okay dat ze topless rondloopt?

Ik ben het met haar eens, topless rondlopen is geen uitnodiging om aan haar borsten of tepels te zitten. Dat doen we toch ook niet bij mannen? Ook al zouden we misschien wel willen, je kan je als mens best inhouden, man of vrouw, hetero of homo. Kijken doe ik ook, maar niet staren of aanraken.

Stiekem inspireert zij mij wel en wil ik eigenlijik ook met glitterboobs op een festival lopen.

Dit dus.
Al vraag ik me wel af wat voor festival het dan was, of het wel netjes is om zomaar topless rond te lopen zeg maar.

De man had zeker niet aan haar moeten zitten, maar ik vind het ook niet oke om topless rond te gaan lopen. Ik zie mezelf dat in ieder geval niet doen.

Ja dit bedoelde ik dus meer. Je kan niet zomaar in een openbaar iets topless rond gaan lopen.

Ik ga nooit topless haha

Als iemand topless wil lopen is dat geheel haar eigen keus en ik vind niet dat, dat iemand het recht geeft om aan iemands borsten te komen.

Ik vind topless rondlopen in het openbaar niet helemaal oke, maar ongevraagd aan iemand zitten zèker niet. Meiden op het strand gaan toch ook niet ff random kerels in de tepels knijpen?

Wat boeit het of een vrouw topless gaat, als je er last van hebt kijk je gewoon de andere kant op. Waarom zouden mannen wel in hun blote buik mogen lopen maar vrouwen niet?

Het zou sowieso fijn zijn als mensen zich meer zouden bedekken vaak…ziet er soms echt niet uit. Dan moet ik echt de andere kant op kijken.

Dan doe je dat toch? :cold_sweat: Ik bedoel, wat boeit het nou wat een ander aanheeft. Als diegene zich er mooi bij voelt is dat toch het belangrijkste.
Maar goed, dat is misschien een andere discussie. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Misschien wel een beetje offtopic, maar sommige dingen gaan echt te ver. Zoals een bikini waar je de hele kont kan zien enzo…

Ik heb ook een stringbikini, vind het wel sexy.

Kudo’s! Ik vind een bikini al te naakt voor mij, ben dan ook heel onzeker over mijn lichaam :cold_sweat:

Volgens mij is dit nogal offtopic, ging er toch over of je het oké vond dat die aan haar borsten aanraakte en toch niet of we voor of tegen naakt zijn?

Het is al gezegd dat het off topic is ja :cold_sweat:

Naja de mensen die vinden dat hij haar mocht aanraken vinden ook dat je niet halfnaakt mag rondlopen dus het heeft er wel mee te maken.

Zie nu dat ik het verkeerde aan heb geklikt, mijn stem is aangepast!

Ik vind wel dat je topless mag lopen, maar dan op een naaktstrand. Iedereen happy.

Dat zegt toch niemand?

Ik vind het in sommige situaties niet gepast om halfnaakt rond te lopen, maar dat geeft niemand het recht om diegene te betasten.

Ik vind het feit dat ze topless liep geen aanleiding om haar aan te mogen raken,
maar ze had toch wel kunnen bedenken dat het misschien niet erg gepast was? Ik bedoel, kom op, ‘ik ga naar een festival en smeer m’n tieten onder de glitters en niemand zal met z’n ogen knipperen’. Nee dag he.

Doe gewoon een leuk topje aan man. Ik ben totaal niet tegen het hele ‘maar mannen tepels zien er precies hetzelfde uit waarom kan dat wel?’, dat is zo, maar niet iedereen denkt dat. Plus er zullen wel redelijk zatte mensen daar hebben rondgelopen, en dan denk je daar niet meer echt over na lijkt me, of je aan haar ‘zou mogen zitten(Nee) of niet’.

Ok conclusie(warrige post), je moet zelf weten of je met of zonder shirt loopt, maar ik zou wel nadenken of het een goed idee is(voor jezelf dan) of je zomaar met je borsten bloot kan gaan lopen.