Discussie: Apple IPhone 5S en 5C

Hoi,

Ik moet voor een schoolopdracht onderzoeken in hoeverre mensen het eens zijn met mijn stelling, dus als jullie hier een mening over hebben, zou dat top zijn!

Stelling: Apple heeft het perfecte aanbod door de lancering van de IPhone 5S en 5C.

Ikzelf ben voor, de IPhone 5S is gewoon een klasse toestel, eerste toestel met fingerprint scanner etc, en de IPhone 5C biedt consumenten die minder te besteden hebben toch de mogelijkheid om te profiteren van de klasse van Apple. Ook omdat de IPhone 5C in verschillende kleurtjes te verkrijgen is, bereiken ze een grotere doelgroep die een blitse telefoon willen (heel veel vrouwen zullen bijv roze willen).
Wat is jullie mening? :slightly_smiling_face:

Euhm, ik snap niet echt wat hier over te discussiƫren valt

Ik vind het opzich wel goed, maar ik denk toch dat de meeste mensen toch voor de originele iphone kiezen. Mijn zus heeft de Iphone 5C en ik heb de Iphone 5S maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de mijne veel fijner vindt. Maar als je minder te besteden hebt en toch een Iphone wilt, is het een goede oplossing. Al denk ik niet dat het heel veel scheelt qua prijs.

Mag idd niet. Slotje.