als je vaak tv kijkt zie je vaak op de nieuwe over boston over dat bom en 3 mensen zijn overleden en ik vindt dat niet zo leuk als ik dat zie er is maar 1 bom gevallen er zijn maar 3 mensen overleden en dat wordt wereldnieuws!!? wat is dat in palestine valt er elke dag 1000 bommen en de dubbelen of mee overleedt (2000) en dat komt niet op de nieuws ?? wat vinden jullie der van!!!?
Ik vind het niet meer dan logisch dat het wereldnieuws is.
Juist omdat het zo onverwachts is dat hier een aanslag is gepleegd (itt Palestina), is dit zulk schokkend nieuws.
Ook al is het natuurlijk ook verschrikkelijk wat daar gebeurd en in andere delen van de wereld. Maar die komen ook vaak in het nieuws hoor.
kijk even bij nieuws en actualiteiten en ga daar zeuren.
Even ot. Een bomaanslag vind ik wel ander soort nieuws dan een oorlog. En de USA staat dichter bij de meeste mensen dan landen zoals Palestina/syrie.
- Er waren 2 explosies
- Wat jij zegt is inmiddels al 23578282034820348x gezegd
- Doe iets aan je spelling + grammatica
ja maar waarom vertellen ze daar dan niet ja er is weer een bom gegooid
ik vindt het ook erg wat er in boston is gebeurd maar een beetje oneerlijk
sparrow
wat zeg jij doe wat aan je spelling en als ik het niet doe wie bent jij omdat te zeggen tering
en als het 2359806keer gezegd is mag het vast nog een keer gezegd worden
bom aan slag
dat is ernstig hoor
en helemaal in een land als amerika.
vind ik dan
tuurlijk is het erg wat er op de rest van de wereld gebeurd, maar ze kunnen dat moeilijk elke dag in het nieuws brengen want er veranderd daar niks. Wat wil je dan? Dat ze elke dag vertellen hoeveel doden er zijn gevallen?
:’) Ik ben Sparrow om dat te zeggen. Het is een beetje nutteloos om een topic over iets te maken dat al helemaal is uitgemolken tering
Vraag het de media.