Discotheek gezocht!

Hey! Ik wordt deze week 16 en wil met mijn vriendinnen dit weekend uit in een 16+ discotheek. Probleem is dat ik geen leuke kan vinden en als ik er één heb gevonden draaien ze meestal rock of hardcore. Mijn vraag was of iemand nog iets leuks weet? Het maakt niet uit waar het is (Amsterdam of Groningen, etc.) want we hebben namelijk een busje gehuurd en degene die rijdt vind het goed waar we ook naar toe gaan. Dus als iemand iets weet zou je het dan graag even zeggen?
Tnx!

Eh, Bill’s bar in Markelo? Daar draaien ze allerlei muziek, is ook niet echt klein en 16+

takens, Night of the DJ’s ?
www.takensbalkbrug.nl (overijssel)

Hollywood. Leuke muziek en grote discotheek, ben alleen niet zo’n fan van het publiek. Maar wel 16+. Gefeliciteerd alvast!

Oscars in Raamsdonksveer!
http://oscarsonline.nl/

Time out?
Is leuk als je 16 bent en je hebt verschillende zalen, dus er is altijd wel muziek wat je aantrekt. En er zit een friettent in haha.

Hollywood ! ( in Rotteram )

• 10 Zalen
  • Je kan zelfs buiten eten halen
  • Verschillende soorten muziek

http://www.hmh.nl/Home.aspx

Heel erg bedankt! Jullie helpen me echt op weg! Ik kon namelijk echt niks vinden en alles wat jullie hebben gestuurd ziet er leuk uit! :grinning:

in discotheken kom je (in Amsterdam dan) alleen binnen als je 18 bent of zelfs 21

Alvast gefeliciteerd

Takens? Geen idee of het 16+ is, geloof het wel.
of zaal dijk, maar daar ben ik nog nooit geweest en heb geen ideee wat voor muziek ze daar draaien.

In de discotheek bij mij in 't dorp is het 16+, maar eh… Zoals ik al zei, dorp…

Mensen raden Snollywood aan omdat het 16+ is? Wat een malloten.

Op de regels staat 16+ maar de meesten die er rond lopen zijn sletjes van 14. Geloof me, ik kan het weten. Ik ben 22 en kom zelf al vanaf mijn 15e in Hollywood Music Hall dus ik maak het al 7 jaar mee.

• Bobs Saloon in Uitgeest
  • Hooizolder in Westkappelle
  • Time Out in Gemert
  • Peppermill in Heerlen
  • Takens in Balkbrug
  • Empire New York in Hengelo
  • Bill’s Bar in Markelo
  • Skopje in Harkstede

Rotterdam en Amsterdam is bijna alles 18 of 21.

Oh god, Oscars :’].

Ik heb een trauma er aan overgehouden, hihi.

^ Hoe kom ut? wat was er gebeurd?

023 in Haarlem?

Laten we er maar op houden dat daar iemand nogal zéér handtastelijk was en sindsdien ik daar niet meer heen durf :’]

Oscars in Raamsdonksveer inderdaad, of Time Out in Gemert.
of de kelder in Hank hahaha

oow da’s idd vervelend :frowning_face: maar dat zal echt voor geen 2de keer gebeuren hoor :wink: