Discotheeeek,

Als je in een discotheek bent, op vrijdagavond ofzo.
en je zit naast een lekkere jongen, beetje chill op de bank daar.
en je kent em niet, maar jullie kijken wel steeds naar elkaar enzo.
Hoe moet je het ‘zoenen’ uitdagen? :drooling_face:
xje

ehm, eerst een gesprek met hem beginnen. ik denk niet dat veel mensen elkaar alleen aankijken en dan gelijk iets zeggen zonder dat ze alleen al een naam weten.

Je tong in z’n mond stoppen!
uhm… ik hou niet van subtiele gedoe

o.0 je kent 'm niet maar wilt gelijk met 'm zoenen?
eerst gewoon beetje kletsen, zou ik doen :grin:
en daarna zoenen :stuck_out_tongue: (dichterbij komen, aanraken, aankijken)

neeeeoke, maar als je al in een gesprek zit :wink:

Ik snap hem niet helemaal. Wil je nou gaan zoenen met iemand in de disco die je knap vind?
Dan zou ik zeggen; gewoon een beetje flirten met hem en niet al te wanhopig doen.

hoeeedan?:blush:

oogcontact, aanraking

gewoon in zijn ogen kijken, net één of twee seconden langer dan normaal… en een leuke lach opzetten :grinning:
en zijn arm aanraken/strelen, of je hand op zijn been leggen, met je hand door je haren gaan

lichaamshouding is heeel belangrijk :slightly_smiling_face: je kan 'm ook gaan spiegelen, dus zitten zoals hij zit…
heeft ie z’n armen over elkaar, doe je armen over elkaar, heeft ie ze op z’n schoot, leg je armen op z’n schoot

vraag of ie mee gaaat dansen, als ie je ziet zitten begint hij wel met zoenen als ie niet te verlegen is.

maaar je begint tog niet zomaaar een gesprek met die jongen?;

‘hai, ik ben miranda’

ghehe :stuck_out_tongue:

Beetje rare vraag misschien, maar waarom wil je per se met een knappe jongen in een disco (die je nauwelijks kent) zoenen?

Ze is 13. Lekker naar de kinderdisco wooohoooo.

Gekkenhuis XD

Laat je tieten zien.

de leeftijd verklaart al een hoop.

occasion18

dat zou wel helpen ja :stuck_out_tongue:
of vraag oftie mee gaat naar je huis
weet zeker dat je dan zoent!!

praat eerst eens met hem.

waarschijnlijk bedoel je ‘leg je armen op je eigen schoot’ haha want jou armen bij hem op zijn schoot leggen valt niet onder spiegelen hoor :wink:

Ik had t 1x.
Ik keek m steeds aan, oogcontact zoeken, beetje flirten, en voor hem gaan staan dansen.
t hielp wel xD

Zoiets had ik ook.
Ik zag hem al eerder. Toen liep ik zeg maar naar voren, hij naar achteren de kroeg weer in… En kwamen we elkaar tegen, toen gingen we even dansen en liepen verder:P Zonder ooit een woord met elkaar te verwisselen hahaaaaa!