Disco's > actie bij Plus [supermarkt]

Hey meiden!

Ik heb een hele gekke vraag … vanaf volgende week kun je bij de Plus sparen voor Disco’s, dit zijn kleine muziekmuntjes [thomas berge, swedish house maffia, direct, guus meeuwis, makebelieve etc.] die je in een speciale speler kunt stoppen [ook daar te koop]. Je krijgt ze bij iedere ¤15,- of bij speciale actieproducten.

Ik heb zelf geen Plus in de buurt hier … maar ik wil heel graag het muziekmuntje van MakeBelieve, met 't nummer Summerbeat erop … Als er iemand is hier die 'm heeft, zou ik hem dan mogen? Met de speler erbij? Die betaal ik uiteraard wel gewoon (:

Ik weet niet of dit topic mag … maar, anders maken we er gewoon het grote Disco’s-topic van, ofzo :’) haha.

Hier in de buurt is ook geen plus, dus ik kan je niet helpen. We hebben wel van die knuffels van super de boer x)

als ik m heb wil ik m best geven hoor :slightly_smiling_face:

haha ze zullen er zeker wel geen hebben van justin bieber xD

Als ik hm heb mag je hm hebben :slightly_smiling_face:

@cynthialieftjdb: Die zit er idd niet tussen, haha

& de andere meiden, da’s lief, hihi! (:

Makebelieve zuigt :3
Wij hebben een plus aan t einde van de straat.

dat is persoonlijk, haha, ik vind ze wel leuk (:

Ik heb ze 1 keer live gezien en was echt teleurgesteld aangezien iedereen zo positief over ze is.

Ik heb nu 2 van die dingen maar ik heb werkelijk geen idee of het die van MakeBelieve zijn? Het zijn een rode en een blauwe?

Huh ik heb echt heeele andere dingen dan op de site van de Plus staan. Vaag!? Een soort rood en blauw ding met uitsteeksels die je in elkaar kan klikken en er staat verder niks op…

Oh kom er net echt dat het clics zijn… vaag. Nouja ik zal t melden als ik zo’n ander ding van MakeBelieve heb. :slightly_smiling_face:

Waarom wil je het muntje + speler eigenlijk zo graag? Je kunt het toch ook op je ipod ofzo afspelen?

Het blijkt dat de Plus bij mij er niet aan meedoet omdat het te werelds is :stuck_out_tongue: Dus helaas.

Ja, da’s waar, maar ik vind 't gewoon grappig, haha

Hier zit er ook een in de buurt, zal voor je kijken haha.

Je hoef alleen die speler, want je hoef alleen maar 2 toestjes in te drukken en je kan hem luisteren! kijk maar even op deze site! http://www.plus.bartsmienk.nl/

oh, da’s wel handig, thanks!

& nja, als iemand toch nog 't muntje heeft & 'm kwijt wil? … haha (:

Het is trouwens niet dat het hele nummer erop staat he
het is echt maar een heel kort muziekje

Ik ben cassiere bij de plus, dus ik zal voor je kijken… helaas kan ik niet in het pakje kijken haha.