Disconnect to connect

http://www.youtube.com/watch?v=PDa1Ek3LVlc

Eigenlijk is het best erg als je het zo ziet toch?
De laatste tijd wordt het steeds maar erger met BB en iPhones…

Wat vinden jullie hier nou van?

Ja, dat is jammergenoeg de tijd van nu.

Het is nog de waarheid ook haha
Ik zie echt zooo vaak dat mensen half van de trap af vallen omdat ze met hun neus in die mobiel zitten!

^Sneu gewoon. Dat een mobiel belangrijker is dan de werkelijkheid.

Uhu ja als je het zo ziet is het gewoon de werkelijkheid.

Vind het een beetje overdreven.

ja word echt ernstig :S
ik vind het ook super irritant als ik tegen iemand zit te praten en diegen zit te smsen ofzo en alleen maar antwoord met hmmm uhu hmja :pensive:

Zonde eigenlijk :stuck_out_tongue:

Ik ben ook zo’n verslaafde :blush:

goed filmpje!
Zelf heb ik geen mobieltje met internet en ik mis het ook echt niet. Vind het nu al vervelend dat ik 6 weken lang mijn mobiel dichtbij moet hebben (stage bij verloskundige, continu oproepbaar voor bevalling).

Alle moedertjes die toegeven aan hun huilende kutkind omdat ie op 11jarige leeftijd facebook,hyves en een mobiel wil, STERF.

Wij zijn de moeders van de toekomst, we kunnen er nog wat tegen doen though, al is er ook een groot gedeelte oerdom en denken ze niet eens aan de nadelen van deze technologie/sociale media.

Zelf gebruik ik mijn mobiel alleen als het moet en ga ik niet mijn mobiel gebruiken als een soort msn. Relaties die gebasseerd zijn op chatten hoef ik dan ook niet.

Ik ben echt onder de indrk van dit filmpje… Gelukkig ben ik zelf niet zo’n verslaafde. Oke, mobieltjes met vanalles en nog wat zijn handig, maar ze hoeven niet je leven over te nemen !

de harde waarheid

helemaal met augurkenlul eens.

The truth.

up

goed filmpje. Als je om je heen kijkt, op school, in de trein, in de stad; bijna iedereen loopt de hele tijd met zijn of haar telefoon te sms/spelen/bellen etc. Afgezonderd van de buitenwereld :’]

Ik beken schuld, dat overkomt me wel ja.
Ik heb een BB-verslaving. Altijd en eeuwig met mn ding in mijn handen. Nu ook al bijna 2 uur op girlscene op mn bb. Maar ik ben aan het reizen en dat duurt zo lang. Ik luister muziek en ik doe een spelletje. Soms is de werkelijk gewoon te saai, heb uitzicht rotterdam- breda 100000 keer gezien.

Het is echt niet allemaal slecht, ik probeer wel niet aan mijn telefoon te zitten als ik aan het praten ben.
Wat ik ook moeilijk vind is als mensen hun mobiel opnemen midden in een gesprek en dan gewoon kei lang aan de telefoon hangen.
Dat en mijn broer pingt veel, ik alleen met hem en mijn vriendje, hij is de hele tijd afgelijdt en dan denk ik: ben ik niet interessant genoeg?

Als ik met een verhaal bezig ben op mn BB, dan kan ik moeilijk stoppen. En voor het slapen gaan eerst een potje dailey hangman.

Nja, ik kan niet meer zonder en dat wil ik ook niet. Er zijn te veel leuke dingen die ik zou missen. En met een gewoon mobieltje kan ik echt niet meer omgaan.

Helemaal waar, dat filmpje. Echt jammer.