Discofeestjee xD

Hoihoi,

Binnenkort ben ik jarig, en ik wil een discofeestje geven.
Er komen ong. 23 mensiesss. Maar ik moet nog een thema verzinnen.
Ideeen?
Please geen reacties met: Jeetje wat kinder8tig ofzooiets.
Vorig jaar heb ik al jaren 70 enzoo gehaadd
Er komen ook jongens, dus glamour ofzoo is een beetje raar. (alsjesnapwatikbedoel)
x

ik vind het helemaal niet kinderachtig! disco kan juist leuk zijn! het is hartstikke grappig als je bijvoorbeeld een 80e jaren discofeestje houd. iedereen met neonkleurige kleren aan en beenwarmers! have fun!

& het is niet kinderachtig, als iedereen gewoon leuk meedoet met verkleden nzo ;p
of als thema van een film zoals dirty dancing 1 ?
of een andere film als thema :grinning:
success !

oops, dubbelpost.

Rock 'n Roll, Back to the (60’s, 70’s, 80’s), Gala, raar met je haar,
& of course ; Halloween !

• Hawaii/zomer (Om het zomergevoel terug te geven, maar dan natuurlijk wel binnen :stuck_out_tongue: met leuke decoraties van papier zoals palmbomen, waterachtige dingen, zonnetjes. En dan met lekkere cocktails, etc.)
  • Halloween
  • Winterwonderland (Blauw, wit(sneeuw), met bijvoorbeeld als hapjes: IJs, Slushpuppies, Koekjes die met het thema te maken hebben etc.)
  • Filmthema’s (Alice in wonderland, pirates of the carribbean, horror films of andere leuke fantasy films)
  • Sjonnie en Anita (Dat de jongens als Sjonnie gaan met trainingspakken enzo en de vrouwen in van die panterprintjurkjes met veel sieraden etc.)
  • Disneythema
  • Een (favoriet) land als thema (Italie, frankrijk, etc. en daar het eten en aankleding op afstemmen met vlaggetjes en traditioneel eten enzo)
  • Striphelden (Batman, De hulk, Catwoman, etc.)

Uhm… als ik nogmeer weet zal ik wel posten :stuck_out_tongue:
Ik ben ik april jarig… dus ga mischien een Hawaii/Zomer-achtig feest geven met palmbomen, bloemenkettingen enzo… maar weet nog niet zeker mischien is een ander thema ook wel leuk.

of grease !!!
jaaaa, de jongens met zo’n kapsel !
en de meisjes van in die jurken !
hahaaha, lijkt me wel lauww !

• bling-bling party (dat iedereen gewoon in hun mooiste kleding met hun mooiste sieraden komen, maar dat het wel beetje opvalt. En dan overal leuke papieren/plastic diamanten leggen/plakken/hangen, en mischien dingen met glitter, iniedergeval veel bling-bling)
  • Color-dresscode party (dat ze allemaal in een bepaalde kleur(en) moeten komen, mischien hun hele outfit of anders alleen hun shirt/jurkje/truitje/vest. En dan ook het feest met die kleur(en) aankleden)

Je kan natuurlijk bij elk feestje denken aan:

• De kleuren/thema’s die je gaat gebruiken om je huis (neem ik aan?) te versieren
  • Wat voor hapjes en hoe ga je die versieren/aankleden/serveren
  • De uitnodiging aanpassen aan het thema van je feestje
  • Leuke hoekjes creeren (waar ook natuurlijk het thema in terug komt) waar je bijv. spelletjes kan doen, lekkere kan relaxen, waar mensen kunnen roken (??), tv kijken, of dat je het gewoon alleen in je huiskamer doet en het daar leuk aankleed.
  • Mischien geef je, je gasten nog iets mee naar huis als aandenken, Of deel je het tijdens je feest uit. Denk aan bijv.: Snoep, accesoires (Als je disney doet: Mickey & Mini Mouse haarbanden ofzo :stuck_out_tongue:), grappige dingen (Fluitjes, jojo’s, toeters, minispelletjes, stuiterballen, sleutelhangers, stickers), zelfgemaakte dingen, iets wat met het thema te maken heeft, Etc. en ga zo maar door…

Ik hoop dat ik je genoeg tips heb gegeven en dat je hiermee iets kan! :grinning: Weet niet hoe oud je bent dus heb vandaar maar “van alles wat tips” gegeven

PS: Let me know, wat voor thema je gekozen hebt en hoe je feestje was :grinning:

Upje :slightly_smiling_face:

zal het laten weten!!1

thanks :grinning: hopelijk heb je wat aan mijn tips gehad XD

Thema Fout! Dat is echt heel leuk, foute kleding aandoen enzo, kan je ook nog om lachen XD

Ik heb al een top 5 gemaakt:

1. doe eens raar met je haar/gezicht/kleding
  2. Zomer/hawaiii
  3. winterwonderland
    4.bling bling gedoe
  4. dress-code

:wink:

Het is indd fijn als je een top5 maakt want dan weet je zowiezo welke er af vallen. Nu kun je mischien de voordelen/nadelen naast elkaar leggen, of ideen die je hebt voor de 5 feestjes en dan degene waarbij je de leukste ideen hebt kies je :slightly_smiling_face: