Disaster date MTV Jouw rijtje !

Disaster date is (of was) een MTV programma, waarin je een beste vriend of vriendin voor “wraak” op een slechte date stuurt (je date wordt gespeeld door een acteur/actrice). Bij elke aflevering, worden er 3 dingen genoemd, waar die persoon die op Disaster date gaat, enórm op zou afknappen. Hou je de date 60 minuten vol, dan krijg je 60 dollar. Per minuut één dollar dus.

Stel je voor, jouw beste vriend of vriendin zou je opgeven voor dit programma, welke 3 dingen waar je enorm op afknapt, zouden ze over jou zeggen op het begin van de programma?

Hele kleffe jongens of té romantisch ( ik ben niet zo’n handje vasthoud type ),jongens die teveel aandacht willen en te vaak willen afspreken,uugh.
En euhm,over het algemeen knap ik sowieso af op dates haha.Oh en als je niet normaal eet,heel erg smeren bijboorbeeld,iewl.

ik zou al afknappen van het idee van een date en er ook niet op in gaan dus ja idk :’)

Iemand die andere express de hele tijd voor lul zet.
Iemand die mij zou uitlachen en zeggen dat ik domme dingen doe enzo maar dan echt de hele tijd
en mensen die de hele tijd zitten te boeren en scheten laten vind ik ook niet zo charmant.

waar kanje mtv series terug kijken zoals ex on the beach ben ff nieuwsgierig :wink:

Vies/onverzorgd, klef en de hele tijd over dingen praten die mij niet interesseren (zoals games of sport ofzo).

• Onverzorgd
  • Arrogant
  • Kijkt de hele tijd op zn mobiel
  • Verslaafd aan telefoon
  • Vol van zichzelf/Geen aandacht aan date
  • Hele tijd schetend en boerend/onbeschoft.

O ja dat was zo’n leuk programma! :slightly_smiling_face:

• hele tijd met zijn mobiel zitten
  • extreem vies eten
  • arrogant zijn/ onaardig zijn tegen de bediening of andere mensen (en natuurlijk ook als hij dat tegen mij is maar het is een date dus daar ga ik even niet van uit :grinning_face_with_smiling_eyes: )

-Te handtastelijk
-Kwetsende dingen zeggen
-Geen humor hebben

Serieus als iemand niet netjes kan eten zou ik daar alleen maar om kunnen lachen. (behalve boeren/scheten)

Dom, lomp en onverzorgd.

onverzorgd, rot humor ( dus beledigend etc) en arrogant.

-Hele kleffe jongens
-Arrogant
-Geen humor

~onverzorgd
~ongeïnteresseerd
~geen gevoel voor humor hebbenjaah dat is belangrijk

-Ongeïnteresseerd/arrogant
-Moederskindjes
-Geen gevoel voor humor

Ohja dat programma was zo leuk!
uhmm, ik zou gaan voor
onbeschoft, luidruchtig en onverzorgd.