Dirty talk

Hoe noemt jouw vriend jouw vagina tijdens de seks?!
En wat roept hij nog meer tijdens seks?

Ik ben niet zo van de dirty talk.

Hoezo hoe noemt hij je vagina? Wat zou je tegen een vagina willen zeggen? :’)

Het gaat meestal zo van: Hallo vaginaatje ik ga je nu eerst een beetje strelen en dan ga ik naar binnen. Vind je dat goed vaginaatje?

Ha-ha funny… Bedoel er meer mee hoe hij ‘het’ noemt. Bijvoorbeeld netjes vagina of een kutje (hoe fout) etc.

Doos haha. heb ik er zelf ingebracht eigenlijk, zo noem ik het altijd :sunglasses:

Hehe doos =P Enne houden jullie van dirty talk?

Heb nooit echt jongens gehad die aan dirty talk deden. Meestal werd er niets gezegd, alleen de vorige jongen zei weleens dingen als ‘Kom’ of ‘Oh fuck’ :’)
Moet zeggen dat ik dirty talk ook echt een afknapper vind.

En ik heb het sowieso nooit met hen over mijn ‘deel’.

Hmm, soms als het vuur hoog op loopt doen we wel een beetje dirty talk

Hier ging ik helemaal stuk om. :bowing_man:

Niet zo van de dirty talk tijdens seks nee. Ik maak heus wel geluid, maar echt woorden kun je het niet noemen.
De enige woorden die ik hem heb horen zeggen zijn ‘jezus’ en ‘wow’ :’)

Mijn vriend zei vorige week ‘kutje’… Ik vind het echt afschuwelijk dat hij dit zei.

Wat is er fout aan kutje als ik vragen mag?.. ;’’))
Haha wat een topic!

Nee, wij hebben niet echt dirtytalk. Zou het ook niet echt opwindend vinden als hij het zou doen, denk ik.

:"DDD

Ik ben zelf ook absoluut niet van de dirty talk.
Heb op een gegeven moment nog aan mijn vriend gevraagd of er bepaalde dingen zijn die ik kan zeggen waar hij opgewonden van wordt, maar hij zei dat dat er eigenlijk niet was.
Dus dan zeg ik lekker niks. Soms misschien een ‘o, ja, ga door’ maar meer niet. :pensive:

Ik zou dus echt niet serieus blijven als iemand teveel praat tijdens seks, een afknapper dus.

Precies dat zinnetje haha xD

hahahahaha