Dirty Dutch vs The World eigen drinken & eten mee?

Hee!

Ik ga zaterdag naar Dirty Dutch vs The World.
Maar ik vroeg me af of je je eigen drinken & eten mag meenemen, of dat het wordt afgepakt. Weet iemand dit misschien?

Ik ben nog nooit naar zo’n feest/festival geweest, dus ik heb echt geen flauw idee.

Liefs ×

je kan altijd stiekem dingen meenemen.
ik weet niet wat het is maar als er alcohol geschonken word mag het meestal niet mee naar binnen. ( alcohol dan)

en een festival is meestal zoo groot , dat zien ze nooit als je stiekem wat mee neemt

doe het helemaal onder in je tas, of in een vakje en dan wat spulletjes erbij doen?
Oh en voor de duidelijkheid, ik weet ook niet of je eten en drinken mag meenemen.

ik weet niet zeker of ze je tas gaan doorzoeken, hangt nogal van de beveiliging af. Maar meestal doen ze dat wel en kunnen ze het wel tegenkomen. maar je kunt het wel een beetje verstoppen zeg maar, wat koekjes en dergelijken. en als het wordt afgepakt, nou en, het is maar eten :wink:
een paar koekjes in zijvakjes worden echt niet gevonden, die kun je wel meenemen

nou dat gaan ze echt niet in nemen denk ik… sommige komen compleet met kar en al aan:P

haha ja maar je weet maar nooit :p.
wat eten kan ik zoiezo wel meenemen inderdaad! als dat wordt afgepakt jammer dan.