dirty disney fuif

Hey iedereen,
binnen 2weken moet ik (zoals de titel het al zegt) naar een DIRTY DISNEY FUIF. Het probleem hierbij is dat ik dus niets vind die origineel is en die ook goedkoop is (waar ik eigenlijk praktisch niets voor moet kopen maar zelf kan maken).
Iemand die een prachtig idee heeft?
Alvast bedankt
groetjes :upside_down_face:

Ik had dat thema ook ooit, heb een strak rood jurkje aangetrokken, snorharen getekend en Minnie Mouse oortjes opgezet. Heel origineel was het niet maar had wel alles al liggen :slightly_smiling_face:

toch mercie voor je reactie, maar ben naar iets anders op zoek. Iedereen gaat wel zoiets zijn…

Wat ik voor me zie bij een dirty disney party:

^ HAHAHAHA

Korte groene jurk aan, ergens(Bart smit, Claire’s) vleugels scoren, ballerina’s aan, haar in een knot… voilá, Tinkerbel!

Heb je een knalrode pruik? Dan nog wat plaktattoos, uitgelopen mascara, ziplock zakje vol met poedersuiker… tadaa, Ariel als junkie.

Allerlei sjaals en doeken om elkaar heen slaan, grote gouden sieraden om en je bent esmeralda.

Doe een bikini aan en plak er bladeren op… Jane gone wild!

Creative mind hier. Ik zou het wel weten.

Koop zo’n penispak, het is niet disney maar wel smerig en origineel

http://www.feestkleding-fancydress.nl/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/3/63433_adult_inflatable_king_ding_penis_costumewhite.jpg

ahahahaaaaaaaaa ik ga dood vanwege die foto
en hieperdepieper heeft goede ideeën!
Gewoon bij de action en xenos enzo kijken for cheap pruiken etc