Directiesecretaresse / managementassistente

Hoi allemaal,

Ik volg nu de opleiding DSMA 3de leerjaar. We werken namelijk met veel projecten als Femicomp, ceasuur, costa een wereldorganisatie enz. Ik ben net begonnen met het project FBK-Games en moet dit binnen 2 weken afronden anders kan ik niet op stage:(.
Wie van jullie volgt deze opleiding en heeft FBK-Games al af? mischien kunnen we ruilen. het zou heel fijn zijn als jullie me kunnen helpen.

Groetjes,
Caroline

niemand???

Eh, geen idee, up!

ok

nee het neemt gewoon veel tijd van je…en FBK-Games duurt 8 weken om te maken…maar ik ben te laat ermee begonnen en moet het hierdoor binnen 2 weken af hebben en dat ga ik niet redden.

thanks

pfffffffff

wat ben ik blij dat ik DSMA doe op Schoevers, hihi!

Hoezo :slight_smile: werken jullie niet met projecten?

Haha jawel, voor Communicatie, Management&Organisatie, Bedrijfskunde & Postkamer, archiveren en kantoortechnieken (PAK). Ik geloof dat dat ze zijn, maar die zijn ook wel zwaar hoor! Vooral Communicatie en m&o!
Maar ik ben na 1 jaar klaar en heb dus niet zo onwijs veel projecten!
Waar doe jij de opleiding?

ik volg het bij ROC van Amsterdam. ik zit in het laatste leerjaar haha. de projecten dat jij krijgt heb ik nooit gehad wel grappig.

Ik heb deze opleiding ook gedaan, maar van het vak wat jij in je beginpost noemt heb ik nooit gehad / van gehoord. Ik heb zelf het competentiegericht onderwijs gevolgd :slightly_smiling_face:

Hahah grappig, vlakbij, ik doe het op Schoevers Amsterdam!
Het zijn ook geen projecten, het zijn de vakken waarvoor ik nu projecten heb lopen!
Voor Communicatie moeten we een huisstijl analyseren en veranderen/verbeteren.
Voor M&O moeten we de bedrijfscultuur binnen een bedrijf analyseren
Voor Bedrijfskunde hebben we nu een project lopen over CBS, erg interessant!
Voor PAK hebben we nu een officiele opening organiseren. Hiervoor voor PAK al alle arbo-techtnische regels ed moeten uitzoeken en een postarchief moeten opzetten, superveel werk maar wel erg leerzaam!
Hoe vind jij de opleiding nu? Ga je hierna ook als DS of secretaresse aan de slag?
En stage? hoe & waar? Ben best benieuwd namelijk!

Heeft iemand deze misschien ook voor mij? Dit is een oud topic, i know, maar het zou echt mega chill zijn als iemand mij kan helpen!