Directeur scheld me uit.

Hey
Ik moest vrijdag nablijven omdat ik me huiswerk niet had gemaakt, maar me mentor had geen tijd ofzo voor deze onzin en moest ik dus naar de directeur. Dus ik was zo bij hem, en dus vroeg hij: Zo, en waarom moest je weer nablijven? Dus ik zeg zo: ik heb me huiswerk niet gemaakt. Dus opeens flipte hij en schold me helemaal uit: ja godverdomme dit is al de zoveelste keer. je moet niet zo lui doen en eens je teringhanden gebruiken en je huiswerk maken en blablabla. ik vond het echt niet normaal jesus :stuck_out_tongue:

nee, dat is inderdaad niet normaal. aan je ouders vertellen?
of vraag je niet om hulp en wil je dit alleen even mededelen?

okee, wat een leuke directeur heb jij :flushed:

nja, ik weet het niet. ik heb namelijk gehoord dat hij dat wel vaker doet tegen andere leerlingen.

nouja dat is niet normaal hoor, hij moet jou en andere leerlingen gewoon met respect behandelen wat er ook is gebeurd. Ik zou hier echt wel even over praten met je ouders/andere docenten.

Ik vind het niet normaal… bij ons gebeurt dit namelijk nooit,
ik zou het wel even tegen je ouders zeggen ja, dat hoort een leraar/directeur echt niet te doen tegen je;p

De leraren haten het als onze klas voor alles klapt (doen we express)
En de directeur noemt ons daarom klapmongolen x].

OT: zeg het tegen je ouders ofzo.

Klappen

ZOMG wat een klootzak :astonished: Als ik jou was kon ik me echt niet meer inhouden. Ik had hem allangal geklapt. Ik zou het tegen je ouders zeggen.

Nou ik denk niet dat je dat zomaar doet hoor.
ontopic: Vertel het tegen je ouders want het is niet normaal nee.

haha meisjes gaan hier echt stoer don met dat “klappen”. Tuurlijk joh, sla je directeur maar in elkaar. Zou je toch niet durfen, dus doe niet dom.
ot: idd tegen je ouders vertellen.

je moet ook gewoon je huiswerk maken he…

Ik zou gelijk weggaan & zeggen, u bent toch ook jong geweest :L en dan keihard LOSERRRRRRRRRR roepen, :’)

dat deden wij ook altijd in de eerste,ze werden helemaal gek :stuck_out_tongue:
maar ik zou gewoon tegen je ouders vertellen,wat een debiel zeg zeker overspannen ofzo?

Is ‘klappen’ slaan ? Of bedoelen jullie het gewoon als applaudiseren x] ?
Want ik heb persoonlijk nog nooit gehoord van ‘iemand klappen’ dus daarom.

Ik bedoel met klappen eigenlijk een ‘bitch slap’ als je zoiets zegt vind ik het echt raar. Alleen maar omdat je je huiswerk niet hebt gemaakt? Dan moet hij echt niet naar onze school komen.

iemand klappen is iemand in elkaar slaan

wat een asshole.

zoiets zou dus echt nooit bij ons gebeuren. =] [okehierhebjeniksaan.

haha :’)

ik zou zeggen: doe eens normaal, zo mag u niet eens tegen me praten!

omg, iedereen lijp doen met dat ‘klappen’ as if.
als jullie daar stonden hadden jullie dat heus niet gedaan. =.=
ot; die kerel is een zak. Als hij dat vaker doet moeten mensen gewoon bij hun ouders erover gaan klagen, dan wordt hij er vanzelf een keer op aangesproken.