Direct zijn of verpest ik wat

x

Je kunt het altijd gewoon proberen, over het algemeen houden jongens altijd van directheid.

Je kan het altijd gewoon proberen. Of misschien eerst gewoon leuk wat afspreken, samen wat gaan doen, om hem beter te leren kennen.

Geloof me - jongens houden inderdaad wel van duidelijkheid haha. Ik kende op de middelbare best wat jongens die te verlegen bleken om wat te zeggen en pas wat durfden te zeggen als hun crush echt héle duidelijke hints gaf…

Besef je wel dat je afgewezen kunt worden. Ik lees dat je wel hoopvol bent, en als je met hem uitwilt of wat dan ook… vraag het vooral zou ik zeggen. Nee heb je en ja kun je krijgen (en een groot deel van de jongens zou met een boom op date gaan als die als die hun mee uit zou vragen). Maar hou het in je achterhoofd.

Mocht het je te snel gaan kun je idd altijd gewoon een “vriendenuitje” plannen of wat dan ook, het hangt af van hoe jullie “relatie” nu is… Maar snel of langzaam, als je zekerheid wilt zul jij initiatief moeten tonen (je kunt blijven hopen dat hij het doet maar dan weet je dus niks zeker)

Ik ben het met iedereen eens.
Jongens houden inderdaad van straight to the face, en niet achter de rug om. Wat je in ieder geval beter niet kan doen is “hints” geven. Jongens en hints, dat gaat naar mijn ervaring niet samen.

Dat vooral :stuck_out_tongue:

Je kan het altijd gewoon proberen.

Hey,
Beetje laat, maar ik dacht ik reageer toch maar even :slightly_smiling_face:

Pas kreeg ik een appte ik met een jongen (gewoon een goede vriend)
Na een tijdje vroeg ik:

Ik: vind je iemand leuk?

Hij: ja jij

Ik: ehmm, wow dankje, maar ik weet niet of ik jou ook leuk vind

Hij: ja jij?*

Ik: hahahaha

Nou dat was dus het gesprek hahahaha blijkbaar vond hij mij dus leuk en ik hem niet, maar loste hij het zo op ^^ echt super slim haha
Misschien is dat een optie​:joy::joy::heart: