Diplomauitreiking

Heej dames,
ik heb binnenkort diploma-uitreiking en ik heb geen idee wat ik aan moet.
Hebben jullie misschien tips voor mij?

ik dacht dat hier al meerdere topics over waren?
Gewoon iets leuks, een jurkje ofzo?

Ik dacht precies hetzelfde ^

Zo interessant is het niet hoor. Ik had de eerste x een hempje aan (wel met tekst enzo niet een saaie:P) en een skinny met hakken. En de 2e x shirtje rokje en hakken. Ik heb als t goed is in juli diploma uitreiking, en ik denk dat t dit x colbertje word met hakken en skinny. Maar ligt er ook aan hoe warm het dan is

ik ga een jurkje of een rokje aan doen… :slightly_smiling_face:

ok bedankt dames :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon iets deftigs aandoen :slightly_smiling_face:
Bijvoorbeeld een jurkje, of een mooi rokje met hakken (geen jeansrokje of zo).
Of een witte skinny met vrolijk bloesje.

Bij ons moet je redelijk netjes. Het ligt er dus maar net aan wat de ‘dress code’ is bij jullie. Een leuk jurkje is denk ik het meest neutraal. Dat kan altijd!

Ik ben gewoon in m’n driekwartsbroek gegaan met een topje en sneakers :’)
Kan mij het verekken. Het is jou diploma, ga lekker zoals jij wilt gaan.

Hahah, dit is echt precies wat ik ook had! Gewoon zo’n relaxte korte broek en een shirtje met sneakers, terwijl bijna iedereen een jurkje aan had. Maargoed, het was dan ook wel een beetje de manier waarop iedereen mij kende daar, ze hoeven mij niet in een jurk te verwachten ;p

Lekker simpel maar zo zou ik echt nooit gaan. Maar ja bedankt voor je tip :slightly_smiling_face:

Leuk jurkje met hakken en een leuk vestje ofzo of colbertje, bolero! :stuck_out_tongue:
Laat je zien wat het gewordn is? (A)

Ik had een spijkerbroek met hakken aan en dan een hele leuke, fleurige top.

Ik ga denk ik gewoon in een spijkerbroek met iets leuks erboven. En geen hakken. Ik zie mezelf nu al voor iedereen keihard onderuit gaan. :’)

Ik ga (als ik me diploma überhaupt haal) geen jurkje aandoen of hakken ofzo. Ik doe wel gewoon iets leukers aan… Ik doe denk ik gewoon iets nieuws aan, iets leuks maar niet iets heeel speciaals ofzo.

Dat is ook een goed idee, het is zomer dus ik denk dat ik zoiets ga aantrekken :slightly_smiling_face:

Ja leuk idee maar ik denk niet dat ik m’n foto zal plaatsen

Het verschilt toch ook per school. Op de enei s het casual, op de andere net.