diploma uitreiking

tja, wat moet ik me daarvan voorstellen?

is het de bedoeling dat je netjes gekleed gaat,
mogen je tante oom broertjes ouders mee?
hoe was dat bij jullie? haha alvast bedankt!

Bij mij ging het redelijk snel, stelde niet veel voor. Ik deed gewoon iets aan wat ik leuk vond. Ik zag niemand ook super netjes gekleed zijn. :’) Mijn moeder en mijn zusje en mijn vriend gingen mee.

Maar het ligt er ook maar net aan op welke school je zit want ik heb dit jaar weer examen gedaan en nu is het in een kerk met mooie zaal en mag je een heleboel mensen mee nemen, veel serieuzer dan op mijn vorige school. Is er bij jou op school niet verteld dan wat de bedoeling is? Misschien kun je het beste aan klasgenoten vragen hoe hun er naar toe gaan. (:

haha dankje!
ja ik ga het ook nog aan me vriendinnen vragen enzo.
maar heel veel familie vraagt dus aan mij of ze mee mogen,
en ik weet niet of dat raar is.
straks kom ik met 2 tantes, 1 oom, 2 nichtjes, ouders en twee broertjes,
terwijl niemand met zoveel mensen komt hahaha

Bij ons (VWO) krijgt iedereen een toga aan (ghehe) en daaronder mag je zelf weten wat je aantrekt. Helaas is onze aula niet zo heel groot, waardoor je volgens mij alleen je ouders mee kan nemen. Maar misschien smokkel ik m’n vriendje mee naar binnen, haha.

Ik weet dat je bij ons maar een beperkt aantal kaartjes krijgt voor wie je wel/niet mee mag nemen en de profielen zijn gescheiden.
N&G en N&T zitten samen en E&M en C&M (ik doe VWO)

Verder heb ik eigenlijk geen idee. Ik doe gewoon een leuk jurkje aan denk ik en watervaste make-up.

Bij ons moest je gewoon leuk gekleed zijn. We zaten in de aula (die is vrij groot) en ik nam mijn oma, stiefvader en moeder mee.

Havo en VWO werd samengevoegd tijdens de diploma-uitreiking, was erg gezellig.

haha dank jullie wel!

Verschilt heel erg per school!
Bij ons zaten gewoon alle examenleerlingen in 1 diploma-uitreiking, maar wij hebben ook geen grote school (alleen gymnasium). De aula was ook niet zo groot, dus er pasten niet veel mensen in, dus het was niet de bedoeling dat je je hele familie mee nam : p Dus eigenlijk gewoon ouders en eventueel broertjes/zusjes en dat was het dan wel.
Bijna iedereen had wel iets nets aan, de meeste meisjes gewoon een leuk jurkje. (:

okeeee, dankje!
ik ga voor die tijd nog even op zoek naar een jurkje haha

Wij hebben eerst Diploma uitrijking en daarna gelijk afscheidsfeest.
& bij ons mogen alleen 2 personen mee.
Kleine school…
Maar denk dat het op iedere school anders is…
Een jurkje en hakken zijn altijd goed!!

hey kelly! bij ons op school is er eerst een feest. daarna ga je per klas naar de grote aula (we hebben ook een kleine aula) en daarna is er weer een feest maar dan buiten. ik neem me moeder, vader, tante, nicht en vriendin van me moeder mee. volgens mij kan dat wel? haha ;p

haha annemarie! dankjewellll
ik vraag het nog wel even na.
want het is blijkbaar op elke school anders.