Diploma-uitreiking optreden?

Nou vorig jaar heb ik op de diploma-uitreiking bij ons op school gedanst als Michael Jackson omdat de organisatie daarvan dat aan mij had gevraagd en ze hadden mij daarvoor een keer MJ zien dansen dus dat had ik dus gedaan.
Maar nu ben ik dus net weer gevraagd of ik weer MJ wil dansen op de diploma-uitreiking dit jaar. En ik wil natuurlijk echt heeel graag bij de diploma-uitreiking zijn maar ik weet niet of ik dit wel wil als MJ want ik had dat eigenlijk een soort van achter me gelaten en toen vroeg hij of ik nog iets anders met dansen doe en ik zei van ja nog wel gewoon voor de lol wat hiphop/popping maar daar ben ik niet goed in ofzo en toen zei die van wil je een keertje iets laten zien daarvan als je dat liever doet dan MJ en dan kijken we wel of het goed is.
Maar nu weet ik dus echt niet of ik het als MJ moet doen of gewoon dat andere moet laten zien waarvan ik zelf niet echt overtuigd ben dat het goed is… Want ik wil wel echt heel graag bij de diploma-uitreiking zijn maar ik wil het liever niet weer als MJ doen al zegt iedereen dat dat echt heel goed en leuk was…
Wat zouden jullie doen??

Doen waar jij je het fijnst bij voelt.

Ik zou inderdaad doen waar jij je het prettigst bij voelt. Als jij je niet fijn voelt op dat podium als je MJ moet doen, dan moet je dat vooral niet doen.

Wat zouden jullie denken als je iemand Michael Jackson ziet dansen en als je dat al een x eerder hebt gezien?

^ Weet ik veel het gaat er toch om of jij het leuk vindt om te doen niet wat anderen vinden

Dat is nou juist het probleem ik laat me teveel beinvloeden door andere en zodra iemand commentaar op me heeft denk ik meteen van oke dat moet ik dus niet meer doen… dus daarom weet ik het niet xD