Hallo meiden
Ik ga in augustus een opleiding starten, maar moet voor mijn intakegesprek een kopie van mijn diploma meenemen.
Ik ben alleen mijn diploma kwijt. Wel heb ik een Uitreksel uit het diplomaregister, hier staan mijn eindcijfers op. Zou ik dat mee kunnen nemen? Of is dat niet geldig? Het is wel via DUO enzo…
ik zou denk ik gewoon dat meenemen, andere opties heb je niet echt
ik ga denk ik mijn diploma kopieren, want ik zie dit echt mij overkomen xd
Ja ik zou een nieuwe kunnen aanvragen, maar dat kost 70 euro, en ik dacht als dat uitreksel kan, dan print ik die wel uit haha
Denk dat dat wel ok is, maar anders kun je misschien voor de zekerheid je nieuwe school bellen of mailen, dan weet je het maar zeker!
ja ik bel ze sowieso eerst, maar denk wel dat t goed zit dan, t is iig via duo
Ja, daarom. Dat uittreksel krijg je, neem ik aan, alleen als je je diploma hebt, dus ik denk dat het wel ok is.
Hoe kan je nu zoiets kwijtraken?!
Ja ik heb gewoon me diploma gehaalt haha
Samenwonen met vriendje, ruziekrijgen, bij hem weggaan, hij gooit alles weg. Poef weg diploma.
Wat kut dat j ex je diploma weggooit.
Echt achterlijk
Ja nouja, het was al 3 maanden uit toen ik erachter kwam dat mijn diploma niet bij mij was, en hij zat in een map met andere papieren, en hij wist niet dat t van waarde was.
Ohh dacht al.
Heb je ook je eindcijferlijst niet meer?
Dat zou ook voldoende kunnen zijn misschien
nee niks meer van mijn school. Maar op dat eindreksel staan mijn eindcijfers.
Ik weet niet zo goed of dat voldoende is. Bij ons zeiden ze altijd dat je naar dat soort dingen je diploma Of kopie van diploma mee moest nemen > Maar daar moest dan wel een echte(dus niet gekopieerde handtekening van je decaan op staan. Maar misschien waren ze op mijn school preciezer…
Dat is echt geen excuus. Sorry hoor maar je gaat toch niet klakkeloos andermans spullen weggooien zonder uberhaupt even te kijken of er wat belangrijks in zit.
Anyway. Ik denk dat het wel goed zit, je kan het tenslotte toelichten maar ik zou voor de zekerheid wel contact opnemen met je nieuwe school… zij kunnen dit eventueel terug communiceren met de school waar jij je diploma behaald hebt of met de DUO.
Wow haha dit is best wel dom…
maar denk dat het zo ook wel lukt!
Gewoon een printje van diplomaregister is geldig. Je hoeft het niet op dat speciale papier te hebben.
Wel zonde dat je je diploma kwijt bent. Als ik jou was zou ik m’n moeder vragen om te helpen met zoeken/of zij weet waar hij ligt.
Zoals je had kunnen lezen, is haar diploma weg gegooid door haar ex.
Ik zou even bellen. Mij werd altijd verteld dat alleen je officiële diploma of een gewaarmerkte kopie ervan geldig is, andere dingen niet. Maar misschien verschilt dat op scholen/uni’s. Vervelend trouwens trouwens hoe dat allemaal is gegaan dan met je ex…