dipje

ik zit zooooo erg in een dip en zie het echt niet zitten
ik wil stoppen met me opleiding want ik vind het te moeilijk maar ik heb geen idee of ze me wel aannemen op de andere ze hebben nog steeds niks laten horen… en ja ik heb me ook na maart aangemeld dus vandaar…maar het is een roc die nemen je meestal wel aan toch als je aan de eisen voldoet van de opleiding?

probleem 2. ik wil echt werk hebben maar waar ik ook solliciteer nemen ze me niet aan nouw das ook fijn voor je zelfvertrouwen

en zon jongen zit allemaal onzin over mij te praten dat ik een slet ben enzo alleen maar omdat ik niet met hem naar bed wou!!! maar dat gelooft niemand natuurlijk

en dan nog iets ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op een vriend van mij! maar ik weet niet hoe hij over mij denkt hij noemt me gewoon zijn ‘‘maatje’’

pleaseeee help me out

Oké, probleem 1: Ik weet niet precies hoe dat werkt met opleidingen etc. maar je kan altijd bellen naar die opleiding, hoe het zit enzo? Waarom wil je trouwens stoppen met deze opleiding?

probleem 2: Ik denk dat als het hoogseizoen weer komt, ze meer mensen aannemen. Hoe oud ben je nu?

probleem 3: Dat die jongen over jou roddelt, kun jij niks aan doen. Het is juist goed dat je niet zomaar met iedereen naar bed gaat. Laat hem gewoon roddelen, doe er verder niks aan. Over een tijdje heeft hij er geen lol in, of hij heeft z’n eigen sletje gevonden die wel met hem naar bed wil.

Probleem 4: je kan een beetje met hem gaan flirten, en kijken wat er gebeurt.

Succes!