Dipje :(

Ik zit in een dip want ik zit soms alleen of naast iemand ( omdat een vriendin ziek is en degene die bijna altijd naast mij zit gaat naast een andere vriendin van mij :frowning_face: maar tja… ) En ik heb een slecht cijfer voor duits gehaald een 5.6 terwijl ik dacht dat het goed ging ( ik doe havo/vwo ) En als mijn beste vriendin bij mij in de klas zat zal ik dit niet hebben ( bahalve dat cijfer dan :stuck_out_tongue: )

Een slecht een cijfer kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren, al valt een 5.6 ook nog wel een beetje mee :slightly_smiling_face:
Kun je niet wat meer contact zoeken met je andere klasgenoten? Je hoeft niet altijd perse naast een vriendin te zitten. Het kan ook gezellig zijn om gewoon naast een ander meisje of jongen te zitten!

Jaaa XD nu ik het zo zie lijk ik echt een nerd maar ik wil graag naar het vwo
Doe ik ook maar sommige kinderen zitten naast iemand en dan zit ik naast iemand stom en die vriendinnen van mij het zit zo:
Ze zijn alle drie bff en ik voel me een beetje als het restje omdat ze vaak dingen samen doen zonder me. Ze doen wel aardig tegen me maar ik wil ook wel eens een keertje meer als hun 4de bff beschouwd worden :S