dipje

wat doe jij als je in een dipje zit? ik chocola eten en proberen positief te blijven (lukt niet altijd dat laatste)

van die té vrolijke muziek luisteren & shoppen:P
(lust geen chocola:P dus dat helpt by mij niet:P)
Oh en heel veel bellen en smsen:P

Ik ben altijd saggie erdoor ik ga soms ook huilen als ik in n dip zit dan zeg me vriend wat is er? en dan reageer ik zo fel tegen hem wat k eigenlijk niet wil, Maar goed probeer positief te blijven Ik weet dat t moeilijk is Maar goed! ik Ga soms ook shoppen helpt ook soms(Moet je natuurlijk wel centjes hebben) Hahaa Xxx

Chocola eten, alles er uit janken:P! Idd ook vrolijke, maar vaak gewoon mooie nummers luisteren…en proberen de problemen gewoon op te lossen

ooowja huilen helpt ook doe ik ook zo vaak

meestal weet ik niet eens dat ik in een dip zit =D
ik had laatst een mentorgesprek, zegt die gast dat ik in een emotionele dip zit =S
nou da’s ook fyn om te weten =D
'k had t zelf niet eens gemerkt
ik vond 't echter wel een goed excuus om chocola te gaan eten inderdaad! en heel handig is jezelf een make-over te geven. neem gewoon een hele zondag en doe gewoon alles, scheer je benen, epileer je wenkbrauwen, maak je mooi op, gezichtsmaskertje… gewoon alles wat je kan bedenken :wink:
dan voel je je fris, nieuw en heb je weer moed om door te gaan!
wat een lang verhaal is dit geworden :astonished:

Ik kijk de hele dag tv, en eet heeel veel chocola

Heel de dag tv/film kyken, computeren, als het lekker weer is in de zon zitten, dansen, & alles eten wat met chocolade te maken heeft. Vooral repen en ys.

Shoppen, absoluut

Muziek luisteren waar ik vrolijk van word, veel winkelen, huilen, goede films kijken en er met iemand over praten :slightly_smiling_face:

Gewoon chaggie blijven en dan doen me ouders boos tegen me en ik weer terug en dan ga ik boos op mijn kamer zitten…

meisjesfilms kijken of sex and the city boxen middag houden met mezelf :grinning:. Meestal geen chocola eten want ik weet dat ik me daarna nog verrotter voel :stuck_out_tongue:

Een hele dag met me pyama op de bank hangen, keihard janken met een doos tissue’s naast me. En films kijken!

De volgende dag gaat meestal veel beter:)

zielige liedjes luisteren en alles eruit janken :stuck_out_tongue: helpt wel :slightly_smiling_face:

Ik ga vaak naar vrolijke muziek luisteren en veel eten, vooral chocola! :grinning:

Even huilen, even krijsen, douchen, me proberen leuk aan te kleden en proberen wat te gaan doen wat ik leuk vind.

Bel je beste vriendin op, ga shoppen en houd daarna een meiden/beautydagje, met slappe meiden films (Meangirls, A Cinderella Story, Confessions of a Teenage Dramaqueen, etc.), vrolijke zakdoeken (dat helpt echt! XD), veel chocola en fruitige gezichtsmaskertjes. Flink potje huilen en daarna een lekker lang bad nemen, met lekkere badparels is ook erg fijn. ^___^

buiten heel hard wegrennen. echt alle stress wegrennen! en je voelt je ook meteen gezond wat ook werkt volgens mij.

Véél eten.
Het van me af schrijven.
En even heel hard huilen helpt altijd ook wel^^

Sporten, sporten, sporten, sporten, keihard sporten.