dipje in relatie?

Ai Ik heb nu na 2 maanden al dit, en ik zie hem niet eens elke dag. Dit gaat een beetje verkeerd :frowning_face:

Ik heb een klein beetje een dipje op het moment. Ik vind juist dat ik m’n vriend te weinig zie, maar 1 keer in de week of zo (gelukkig nu het vakantie is zie ik hem vaker).
Soms krijg ik een beetje het gevoel dat zijn vrienden belangrijker zijn dan ik, en dat vind ik niet leuk. Niet dat ik boven hen wil staan, juist niet, maar gewoon gelijk aan hen. Allebei even belangrijk. (ik wil nu ook weer niet al zijn tijd en aandacht opeisen, dat is niet aardig naar anderen toe vind ik zelf)
We zijn inmiddels ruim een jaar samen, dus het ‘nieuwe’ is er inmiddels wel af. Ik vind het jammer dat we niet zo veel meer doen samen als in het begin, hoewel t nu wel weer terug begint te komen en het toch ook wel gezellig is :slightly_smiling_face:

Woei, heel verhaal en aan het meeste heb je vast niks omdat t allemaal persoonlijke ervaringen zijn. Ik denk dat ik gewoon probeer te zeggen: Het komt wel goed. Misschien hebben jullie even rust van elkaar nodig. Daarmee bedoel ik niet dat jullie het gelijk (tijdelijk) uit moeten maken, maar meer dat jullie op school wat meer met verschillende groepen omgaan of juist buiten school wat minder afspreken. Wie weet werkt het, of misschien ga je juist alle tijd met je vriendje missen en vind je het ineens juist wel fijn dat je elkaar elke dag ziet :slightly_smiling_face:

ik en mijn ex zagen elkaar elke dag op school, 5 maanden lang ging dat heel erg goed. Toen begonnen de ruzie’s en kreeg ik een dipje. Ik zou proberen wat minder met hem om te gaan… Dan blijft het waarschijnlijk leuker (:

Ik heb het ook wel eens met mijn vriend dat we een dipje hebben, maar dat komt meer omdat we elkaar te weinig zien en spreken. Hij woont bijna twee uur van mij vandaan en heeft het druk en ik ook en eigenlijk maken we te weinig tijd voor elkaar. Maar als we elkaar zien en spreken gaat het wel bijna altijd goed! Zie hem helaas ook niet met oud en nieuw =(