Dipje/depressie :( wat te doen?

Hooi!
Ik heb de laatste tijd best vaak dat ik even in een dipje zit zeg maar. Ik ben dan gewoon 1 of 2 dagen lichtelijk depressief zonder echt een reden te hebben. Op zo’n moment ben ik nogal lusteloos en kan gewoon nergens meer om lachen. Het klinkt best zeurderig en zo, maar het is echt wel heel vervelend. Maar goed, iedereen heeft toch wel eens een dipje? Wat doen jullie dan om weer vrolijk te worden? Laat het me weten!
:wave: :wave: :wave:

Gewoon lang genoeg mijn adem inhouden.
Ben jij slecht in biologie of nog gewoon heel jong?

Jong :stuck_out_tongue: maar bio is ook niet mijn beste vak duss :stuck_out_tongue:. Maar daar gaat het nie om, ik kon ff niks anders bedenken XD

Zo, veranderd. Nu beter? XD

Heel veel huilen, je komt er vanzelf overheen! :sob::muscle:

Misschien doet het je goed er over te praten en wat leuke dingen te doen. Komt vast goed :slightly_smiling_face:!

Ik zou ook eens even in dit topic kijken: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/depressieve-meiden-lotgenoten-topic-2-245741.0.html

Je hebt helemaal geen reden om je down te voelen? Het komt gewoon zomaar?

Dan zou ik idd vooral leuke dingen gaan doen en afleiding zoeken als je die momentjes hebt :slightly_smiling_face:.

Ik heb dit ook heel vaak. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk met vriendinnen af te spreken, dan denk ik er niet meer aan en wordt ik weer wat vrolijker! Of denk aan dingen in de toekomst waar je naar uit kijkt.
Good luck girl (:

eet gezond, ga naar buiten, doe wat je leuk vind, ga uit met vriendinnen…

Nou dat lijkt me duidelijk XD. Leuke dingen gaan doen dus XD
Tnx voor de tips <3

Bedankt voor de tip, maar zo erg is het nou ook weer niet hoor :slightly_smiling_face:. Tis gewoob een dipje. Ik vind het alleen vervelend dat het steeds terug komt en dat ik de reden niet kan vaststellen zodat ik het op kan lossen.