Dip.

Ik weet niet wat ik heb, maar ik trek alleen maar de verkeerde types aan.
De ene gaat vreemd, de andere gebruikt drugs en probeert mij over te halen om drugs te gaan regelen voor hem en nog weer een ander is 17 en heeft kind…
Ik zie het echt niet meer zitten met alle jongens, ik zit behoorlijk in een dip. Iemand tips of ideeën om hier weer over heen te komen?

Misschien moet je je eens met iets anders bezig houden dan jongens?
Dan is de dip er ook niet ;3

^

Ja inderdaad met iets anders bezig houden dan jongens.
En anders misschien een keertje op een andere plek jongens zoeken dan op de plek waar je het nu doet.
Oke dit slaat nergens op

Waar vind je die jongens? Chatboxen? :’)

Enneh ja een tip heb ik niet echt… Gewoon realistisch blijven :stuck_out_tongue: Een jongen is ook niet alles, en je kan ook heel goed gelukkig zijn zonder gozer. Ga niet wanhopig op zoek, dan komt jouw mr. perfect in je leven, precies wanneer je het niet verwacht! :relieved:

ga wat leuks doen met vriendinnen, zoek lekker afleiding.
Ga gewoon feesten en vier dat je gelukkig kan zijn zonder jongen,
en ja mr. Right komt altijd net als je hem niet verwacht. (:

ga wat leuks doen met vriendinnen, zoek lekker afleiding.
Ga gewoon feesten en vier dat je gelukkig kan zijn zonder jongen,
en ja mr. Right komt altijd net als je hem niet verwacht. (:

jaa ik heb hetzelfde probleem
ze zijn altijd players of zijn knap maar hartstikke saai
ik hou me nu bijna alleen nog maar bezig met vriend(inn)en en lol hebben
;p

Ik snap wel een beetje hoe je je voelt… Ik heb nu 1 jongen gehad die echt om me gaf…de rest zijn allemaal players enzo.

I hate boys, :zipper_mouth_face:

Maaarrr, wat de rest ook zegt, ga lekker afleiding zoeken, en ga vooral geen romantische film kijken, dat helpt niet echt haha.

Afleiding zoeken en niet naar jongens omkijken.
En als je genoeg hebt van je vrijgezellen leventje laat je je vriendinnen eens een jongen voor je uitzoeken. Ook al zou jij hem dan niks vinden toch eens proberen wie weet!

afleiding zoeken, leuke dingen doen met vriendinnen en gewoon niet aan jongens denken :slightly_smiling_face:

Mijn hele leven is een dip haha dus ik kan je ook niet helpen helaas :stuck_out_tongue: ik heb dat ook altijd, nog nooit een goeie jongen gehad. De 1 ging vreemd, de ander gebruikte me en weer een ander wilde geen relatie terwijl hij wel met me ging hmm weird. soms denk ik wel 's dat 't aan mij ligt :grin:, maar dat is niet zo, want ik doe altijd m’n best.

ik snap wel dat je je dan kut voelt, ik voel me nu ook niet geweldig want het is net uit met mijn vriendje. hij was zo iemand die een vriendin alleen als bezit ziet om mee te pronken, en toonde dus ook totaal geen emotie toen ik het uitmaakte.

SAUS!

Heel flauw maar ik moest er keihard om lachen xD

Ahahahhaa me too !